Ni citer masa family aku pegi vacation 3 hari dekat satu resort dekat area Dungun,Terengganu..
Memang view dia cantik sebab dekat dengan pantai.Kebetulan bilik kitorang memang kalau bukak balkoni tu terus boleh turun pegi pantai..
Malam 1st nothing happened..2nd night tu bilik kitorang selalu takde api tiba ii sedangkan bilik orang lain ok je..Masa technician datang dia cakap macam ada orang usik suis bilik...
Aku takda laa rasa or nampak apa ii lagi..Cumanya abang aku yang six sense ni cakap benda tu kencing dekat carpet luar bilik kitorang..Tu pasal carpet selalu basah pelik jer..
Sampaila hari last...Abang long aku tengah mandi..Dia sorang jer ade dalam bilik sebab semua tengah duduk kat pantai..
Tibe ii dia dengar orang bukak pintu bilik..Siap pasang tv lagi..Abang aku ingatkan aku or abang ngah aku so dia continue mandi..
Siap mandi tu..Masa nak keluar tandas tv senyap..Bukak je pintu,cawan kopi atas meja jatuh..Nasib baik carpet..Kalau tak berkecai...
Abang long aku ni jenis berani pelik sikit..Dia pegi angkat cawan tu lepastu dia cakap "kau ni nak minum air ke?"..Boleh pulak dia tanya...Nasib tak jawab jer...
Habis je percutian tu..Aku try la search google pasal resort tu..Rupanya bilik kitorang tu pernah ada orang mati bunuh diri kat situ..Tapi aku pelik jugak kenapa resort tu bagi jugak orang duduk dalam bilik tu...
P/s:Sebelum pegi mana ii resort or hotel..Buat background search duluƪ(˘ᴗ˘)┐
YOU ARE READING
CECERITAA SERAM
HorrorKalau suka sangat dengan cerita hantu,baca laaa...Tapi kalau ada benda join sekali tu buat derr je..Hehe