Sedli si spolu až do koutku, kde bylo poslední místo pro dva. Tony si usedl na pohodlnou židli, avšak Loki jen na ní chvíli koukal. Pak se tedy posadil. Myslel, že bude tvrdá jako Tonyho židle v Stark Toweru.,,Voní to tu pěkně," nadechl se nasladlého vzduchu, který v sobě míchal vůni čerstvě upečených máslových croissantů.
Tony se na něj podíval a pousmál se. Loki vypadal uvolněněji než v Stark Toweru. Aspoň byl na veřejnosti v klidu. Tohle byla další pozitivní věc. Vzal si lístek, co ležel na stole. Pohlédl do menu, aby si vybral nějaký kafe dobré, či víno, když tu byl pěšky. Vybral si skotskou, když jí našel pod červeným vínem.
Pohled Tonyho se pak přesunul na Lokiho.,,Je libo čaj? Či kafe?" usmál se nevinně. Sundal své brýle a položil je na stůl vedle menu.,,Tak to ten čaj," přitakal jeho odpověď. Tony teda mávl na číšníka, který na něj celou dobu koukal.,,Co to bude pane Starku?" optal se chlapec po příchodu známého hosta jejich podniku.,,Jednu skotskou pro mě a pro něho čaj, třeba malinový, pro oba croissant. Díky Stany," mrkl na něj. Požadovaný chlapec tedy odešel udělat jejich objednávku.
,,U vás je více druhů čaje?" zeptal se Loki.,,Ano, u vás ne? Na Asgardu, myslím," slétne k jeho očím Tony. Loki zakýval hlavou v zápor.,,U nás je jen jeden druh čaje. U vás na Midgardu se mu říká Černý čaj," menší muž pokýval uznale hlavou.,,Tak teď ochutnáš čaj s malinovou příchutí," mrkl na Lokiho jako předtím na chlapce. Nad jeho reakcí Loki jen protočil oči.,,Jsi dětinský Starku," dodal k tomu a v tu chvíli jim přinesl chlapec objednávku.,,Dobrou chuť vám přeji," odešel hned na to a oba muži se na sebe podívali.,,Jed v tom není, můžeš se klidně napít," zasmál se Tony.,,Já vím blbče," zčervenalé líce schoval pod kamennou tvář a ochutnal první doušek teplého nápoje.
---------------------------
Po sto letech dávám novou
kapitolku!
Tak se to vyvíjí mezi nimi
zatím dobře. Snad to tak i
zůstane.
Doufám, že se líbí a
zase příště Mina-san.Vaše Natysanka 😊
ČTEŠ
Nikdy neodcházej - [Frostiron] [POZASTAVENO]
FanfictieŘíkali ať se s ním nesbližuje, ale on na to nedával takový důraz. Říkali ať se k němu netiskne, ale on si z toho dělal srandu. Říkal ať se ho nedotýká, ale on se dotkl. Věděl, že je to špatné, jenže touha jej přemohla. Tonyho touha byla o mnoho větš...