8.rész

63 5 1
                                    


"It all stars with a dream"


Ki vezette a gyönyörű fehér lovat.
Az idő már éjfél fele járt ezért a hold adott fényt.

- A neve Zeusz - simogatta az állat orrát. Már attol meg remegett a lány gyomra hogy csak elötte állt , nem hogy fel üljön rá.

- Azt hiszem ez nem jo ötlet inkább mennék alud...

- Csak nem rezeltél be? - kacagott fel Chris.

- Én? Akkor te nem ismersz - lépett a ló mellé, de ott megtorpant. A paripán nem volt nyereg, csak kantár. Amig azon gondolkodott hogyan kéne feljutnia , a lába el emelkedett a talajtol és már a hátán volt. Lenézett az önelégülten vigyorgo Christianra aki el kezdte ki vezetni a lovat a karámhoz.
Be csukta a keritését és felpattant a lány mögé. - Mit...mit művelsz?

- Mégis hogyan tanítsak egy ilyen makacs lányt lovagolni , mikor tudom ugyse fog hallgatni rám... ezért inkább megmutatom hogyan csináld. - beszélt a füle mellett mire a lány csak nagyot sóhajtott - Hallgatás bele egyezés - nevetett a férfi. - Na akkor legyél szíves megfogni a gyeplőt - a lány szó nélkül tette amit kér. Ezután Chris az egyik kezével a kantárba a másikkal a lány derekába kapaszkodott. Így mentek pár kört a karám területén majd Chris azt mondta cseréljenek helyet. Endire kicsit sem volt jellemző az engedelmesség, de biztos a fáradság teszi. A lány, amikor Chris háta mögé került, azon vacilált hogy hol kéne kapaszkodnia. A fiú ezt észre véve megfogta a kezeit és össze kulcsolta a saját hasa elött. Endi már nagyon nehéznek érezte a szempilláit de nem akarta itt hagyni a lovaglást. Chris hátának döntötte a fejét és jobban hozzá bujt. Már nagyon fél álomba volt mikor a férfi fel dobta őt az egyik vállára és be vitte Zeuszt a boxába. Majd a karjaiba vette és ott aludt el.
Christian a hálo termek felé vitte a ki merült lányt és meg állt a saját szobája elött. Arra gondolt ide kéne vinnie de aztán

- Nem kéne még látnia. Még nem...- suttogta. Liliék szobájába le rakta és el ment zuhanyozni.


A Pokol UraiKde žijí příběhy. Začni objevovat