1. ČASŤ

17 3 4
                                    

Maťo, Emma a Natália  sú už dospelí ľudia no ešte neskúsení a nie úplne rozumní. Poznajú sa od malička a sú si ako súrodenci. Emma zrovna oslavovala svoje 25 narodeniny a Naty napadlo aby to oslávili v jednom novom klube. Tak v jeden večer sa vybrali do klubu s názvom STAR. Všetko išlo v úplnom poriadku. Zabávali sa, pilia a nebrali ohľad na to čo robia. Keďže je už zrejme, že nie sú úplne triezvi. Keď sa ohlásilo, že sa zatvára tak sa pobrali domov.

Veľmi sa im tam páčilo tak sa tam vybrali aj na další deň a další a ešte další a nejaký muži si ich tam už každý Boží deň, ktorý tam boli vyzerali aby si boli istý, že sú stali zákazníci. V jeden večer si Maťo všimol že Emme dačo nasipali do jej nápoja a tak to hneď oznámil Emme a Naty aby nič nepil a ihneď odyšli preč. Samozrejme tí muži si to všimli a chceli tomu zabrániť. Emma, Maťo a Natália sa dostavili k pultu s kabátmi a vypýtali si každý ten svoj. Ale nechceli im kabáty dať. Aj keď sa vyhrážali, že majú v rodine právnika tak stál povedali ,,NIE". Už nevedeli čo mali robiť a ako sa dostanú von. A v tom moment niečo cinklo v Maťovej hlave. A čo keby Emma zabavili toho recepčného čo stráži kabáty a mi sa zatiaľ prevlecieme poza neho a zdrhneme. Natálií a Emme sa hneď nápad páčil a tak išli na vec, keď zrazu, dakto ich zazrel a somzrejme že oni dvaja nie.( Veď nemôže to hneď dopadnút ako HAPPY END. Tak to nejde. Musí tam byť zvrat, ako nás to učila Bežka ). Hneď ich zastavili ale trojica v zoskupení : Natália , Emma a Maťo začali zdrhať. ( Samozrejme ako inak ). No ale muži sa za nimi rozbehli. ( Nemohli ich predsa nechať ujsť !! Nemôže to byt predsa HAPPY END). Keď si už mysleli, že sa ich striasli zastavili sa sadli si , no Maťo cítil na svojom krku nejaký teplí dych. Obzrel sa a vtedy sa to stalo.........

Tak a to je zatiaľ všetko. Dúfam že sa kapitola páčila a bola by som rada za 👍. Viem, že to nebolo nič moc ale len začínam a učím sa, takze ak na mna niečo máte určite mi to napíšte do komentárov. A určite mi tam napíšte aj svoje názory.
AHOJTE 😊

PokusWhere stories live. Discover now