Din capitolul anterior
Cristi POV
E: Doar...da-mi timp ca sa ma gandesc.
V: Intreaba mereu de tine, Cristi...Chiar vrei sa ii faci asta?
E: Nu, bineînțeles ca nu. Dar crede-ma, daca fac un pas greșit...S-a dus totul.
V: Eu ti-am spus atunci ca mai bine nu te bagi...
E: Da, stiu, si sunt un prost ca nu te-am ascultat, ok? Acum esti multumit ca am recunoscut?!
V: Nu asta era ideea, eu doar vreau sa te ajut.
E: Nu am nevoie de ajutorul tau. Oricum nu ma poti ajuta. Asta depinde doar de mine.
**************************************
Peste 3 luni
Ami POVCu Cristi nu am mai vorbit absolut deloc. Maine este ziua mea, i-am spus lui Vlad sa il cheme si pe Cristi la mine (pentru ca mie nu imi raspunde la mesaje/telefon), insa nu sunt foarte sigura ca va veni...
In timp ce ma uitam la serial, imi suna telefonul. Era Vlad:E: Da?
V: Ami...
E: Ce s-a întâmplat?
V: Nu prea cred ca voi putea ajunge maine.
E: Dar Cristi?*spun oftand*
V: Nu stiu ce sa zic...
E: Dar ce s-a întâmplat?
V: Iti voi povesti altadata, acum am niste treaba.
E: Bine...*spun abatuta*
A doua zi
Sunt trezită de soneria usii care nu se mai oprea. Ma dau jos din pat morocănoasa si deschid usa. Erau Vlad si Cristi:
E: Parca spuneati ca nu veniti.*spun eu făcându-le semn sa intre*
V: Am vrut sa fie surpriza.*spune intinzandu-mi o sacosa de cadou* La multi ani!
E: Mersi!*spun lundu-i in brate* Sincer, ma bucur ca ati venit!
V: Mda...numai ca eu nu pot ramane.
E: Dar tu, Cristi?
C: Noi avem multe de discutat.
V: Eu va las. Aveti grija!*spune cu o fata perversă*
E: Stai linistit.
**************************
E: Deci...
C: Prieteni?
E: Prieteni.*spun luandu-l in brate*
Da... Eu si Cristi am hotarat (dupa doua ore de certuri, discutii, etc) sa ramanem prieteni. Pur si simplu ne-am dat seama ca intre noi nu mai merge, desi il iubesc al naibii de mult.
Peste 5 ani
E: Trezeste-te, am întârziat!*spun ridicandu-ma speriata din pat*
A(Andrei): Inca 5 minute...
E: Andrei, Vlad se bazeaza pe noi. Nu putem intarzia. Azi e ziua cea mare.
Da...Azi e ziua cea mare: Vlad se căsătorește...Insa probabil voi sunteti putin in urma cu lucrurile asa ca, haideti sa va povestesc cum au decurs lucrurile in ultimii 5 ani:
Am terminat liceul acum trei ani. Acum sunt la Facultatea de Drept, in Bucuresti. Deși eu si Cristi am zis sa ramanem prieteni, nu am mai vorbit cu el de vreo 2 ani, adica de cand eu si Andrei suntem impreuna. Eu si Vlad am pastrat legatura si suntem cei mai buni prieteni, iar azi este ziua lui cea mare (eu fiind domnisoara de onoare, iar Andrei cavaler de onoare), iar tot azi o sa il revăd pe Cristi. Din cate am inteles, Cristi s-a schimbat enorm. El si Vlad nu prea sunt atat de apropiati fata de cum erau in trecut. Din cate stiu de la Vlad, Cristi a inceput o facultate in Anglia si are si o iubita cu care, ghiciti ce, va veni la nunta.
CITEȘTI
Dusmani din iubire| F.F. Cristi MNT|
Fiksi PenggemarAmira, mana dreapta si cea mai buna prietena a celei mai populare fete din liceu, Cristina, ajunge sa se indragosteasca de dusmanul Cristinei, Cristi. Intr-un final cei doi reusesc sa fie impreuna insa apar probleme peste probleme, iar ei se despar...