"I wonder what i look like
in your eyes"Miután Chris el intézte az ujjonan érkezőket ellátás, alvóhely stb.
Küldött egy embert hogy ismertesse a
szabályokat és ossza be őket dolgozni.
Az irodájában ment, amiről nagyon kevesen tudnak, szinte titkos.
A hálo termek fölött, a padláson.
Igazábol csak papirok voltak itt meg az ablak elött egy iro asztal és székek, meg egy kissebb kanapé. Na jó igazábol a butorok egész otthonossá tették.
Megkérte Lilit a legveszélyesebb harcosát, hogy kisérje ide azt a rabot.
Egy kopogás után már vele szemben is ült. A lányt csak az ajto elé küldte ki.- Zac - préselte a fogai között, köszönés képpen
- Chris - vigyorog eszelősen
- Mit keresel itt? - támaszkodik az asztalra.
- Ide hoztak, mint láthatod - köpi nem törödöen a szavakat.
- Ha bajt keversz... - kezdi Christian.
- Nyugi! Látom te vagy itt a vezető... Viselkedek...még ez a hely is jobb mint a börtön. - néz körbe szinpadiasan.
- Mi ? Te ott voltál ? Azt hittem ... - huppan le csodálkozva a székre
- Azt hitted még mindig meg van a vezető poziciom... ?!!? - bazsalyog. Egyáltalán nem tűnik feszültnek ez nem azt jelenti hogy nem az..
- Ami azt illeti ... igen - mondja gúnyosan.
- Akkor ... tévedtél. - pattan fel és az összes izma meg feszül. - Mehetek?! - kérdi sziszegve. Chris legyintve el engedi.
Valami nem klappol...
Endi nem is látta Christ, a Monster rabszállito auto távozása után.
Be fejezték a boxok takarítását és a gyerekekkel játszottak akik lovagolni akartak.
Aztán vacsoráztak. Evés közben egy tekintetett érzett magán. Sokáig nem szentelt ennek figyelmet hisz rengetegen voltak körülötte.... mégis mintha azt a pislogástalan iriszt érezte volna. A gyomra össze szorult és az evő eszköz is ki esett a kezéből.
Kétségbe esetten forgatta a fejét és kereste a szem párt.- Valami baj van ? - fogta meg Lili a vállát. Össze szorította a szemét és vett egy mély levegőt.
- Nem nincs - mosolyog
- Akkor megyünk aludni - indulnak el. Ma nem megy le éjfélkor mert tudja Chris sem fog. Plusz nem ok nélkül fél ... valahonnan ismerős az a srác ... de honnan?
YOU ARE READING
A Pokol Urai
AdventureSeries: Part 1 Wedlia...ahol a modern és az ódon dolgok találkoznak. Fegyverrel lövdöznek de a patak parton mosnak ruhát. Ebben a világban él Endi Morgan ahol motorral akarnak egyesek világ uralomra törni. ,, - Mit művelsz? - suttogta a lány fü...