4. Asla insanlardan ev inşa etme.
Seni güvende hissettirecek ve kucaklaması senin güvenli hissetme battaniyen olacak. Gelecekte gerçekleştirmek istediği hayallerden bahsedecek ve seni de orada görmek istediğinden. Sen de ona hayallerinden ve hedeflerinden bahsedeceksin. Yapacağı müziği dört gözle bekleyeceğini ve sonuna kadar yanında olacağını söyleyeceksin. Lütfen yapma. İmkansız görünüyor ama sömestr bittiğinde ve ortak dersiniz kalmadığında yavaş yavaş iletişimini kesmeye çalış. Çünkü seni arkadaşlarıyla tanıştıracak ve üzerinde çalıştığı tüm şarkıları dinletmek isteyecek. Ve sen her şeye evet diyeceksin. Uzun bir çalışma gecesi ardından uykulu bir şekildeyken ve saat ikiyi gösteriyorken seni öpmek isteyecek, evet diyeceksin. Öpücüğün ardından geçen iki gün sonra seni randevuya çıkarmak isteyecek, evet diyeceksin. Gece kalmanı istediğinde ve boynuna iz bırakmak istediğinde, evet diyeceksin. Seni yatağa sabitleyip ciğerlerindeki tüm hava bitene kadar öptüğünde adını mırıldanacaksın. Senin evin haline gelecek. Şunu bilmelisin ki insanlar gelip gider, o da herkes gibi sonunda gidecek. Uyumak istediğinde evin artık orda olmayacak. Seni öpmesi ve onun için ne kadar önemli olduğunu söylemesi artık geçmişin bir tozuna dönüşecek.
Lütfen bunları hatırla ve kafanda tut. Evsiz kalmak istemezsin değil mi ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
6 things jimin wish someone had told him before:: jikook
Fanficjimin bu altı şeyi bilse asla yapmazdı. [tamamlandı]