13. rész

71 5 1
                                    

"The biggest problem is:

I still care"

Endinek az izgalmak estéjén nem volt kedve aludni így ki ment levegőzni. Az idő arra felé járt amikor lovagolni szokott, de most kicsit sem volt gyomra ehhez.

- Nem jön álom a szemére? - kérdezi Endi, a felé sétálo sráctol.

- Most végeztem a hajnal elötti műszakkal - áll meg elötte zsebre vágott kézzel Zac.

- Értem... figyeljen - néz oldalra Endi és mondani akarna valamit , de félbe szakítják.

- Kérlek hagyjuk már a magázást, annyira öreg azért még nem vagyok - ül le Zac a lány mellé.

- Rendben - mosolyodik el.

- Akkor... mit is akartál mondaniii - keresi a szemkontaktust Zac.

- Csak még egyszer köszönöm hogy megmentetted az életem

- Nem nagy ügy...- legyint a fiu

- De! De igen! Nekem az - néz végre a  szemébe ....ám ez hiba volt ... mert félelem ült ki Endi arcára

- Valami baj van...? - kérdezi Zac.

- Nem semmi - mondja sietve, sirás folytogatta hangon. - Mennem kell - rohan el Endi .
A srác inkább rá hagyja mert tudja ... tudja mitől ijedt meg.

Andi rohant a szobájáig ott viszont lassitott. Azt suttogta magában ,,Nyugi már nem sok van,, A szobába beérve az eddig beszégető barátai elhalkultak

- Endi...- szól Lili

- Jóéjt mindenkinek - szakitja félbe és be vágodik az ágyába arcal a falnak. Nem olyan soká a villany is le oltodik és ő végre elindithatja néma sirását, utnak ereszti könnyeit. Az a különbség az átlag és a néma sirásnál hogy mig az átlagnál üvöltve magzat pozba rázkodunk , a némában hang nélkül szenvedünk... ami sokkal halálossabb mint gondolnánk. Végre emlékszik, végre...
Bemutatkozás nélkül is emlékszik a nevére. A külsejéről nem ismerhette meg viszont a szeme ... elárulta.
Azt hitte többé nem látja...  de ujra látni felért azzal mintha villám csapott volna belé.
A mult egy fájo pontja a találkozásuk.
Akkor ismerte meg amikor Zac és a motoros bandája éjjel jött fosztogatni.
A fiu egyedül volt, ahogyan Endi is....
Akkor tájt Zac annyi idős lehetett mint most Endi.
Egy halvány fényű lámpával megvilágitott sikátor egyik oldalán egy alkohollal feltüzelt motoros, a másik végében egy józan, erős és határozottan haza akaro jutni lány.

A Pokol UraiDonde viven las historias. Descúbrelo ahora