– Logan hogy van?
– Javul.
– Átmenjek?
– Nem kell.
Ben és Rovena szokás szerint hazafelé sétáltak. Bennek szabadnapja volt a munkahelyén, Rick meg rejtélyes módon ágynak esett influenzával, és megtiltotta, hogy meglátogassák, így szokatlanul korán elindultak hazafelé. Ben szokás szerint rövidujjúban és kesztyűben sétált a Collinswoodban mindennapinak számító csepergő esőben, Rovena meg a fejébe húzta a csuklyáját, hogy ne essen az arcába az eső.
– Tényleg, mi van a Navarróval? Nem vele szoktál lógni?
– Újabban csak veletek vagyok.
Ben felnevetett, bár inkább hallatszott ugatásnak, mint nevetésnek.
– Mi olyan vicces?
– Semmi. – Ben arcáról lefagyott a mosoly, és ártatlan kiskutyaarccal bámult Rovena arcába. Ez körülbelül három másodpercig tartott, utána megint elnevette magát.
– Mondd már el, hadd röhögjek én is – noszogatta Rovena, mire Ben megrázta a fejét.
– Semmi – mondta nevetéssel küszködve. – Csak újabban azt pletykálják, hogy együtt vagytok Greymannel.
Rovena elfintorodott. – Fúj. Kinek jut ilyen eszébe?
– Vajon kinek? – vonta meg Ben a vállát. – Ribi Blue kipécézett magának, miután elvileg elérted, hogy elkezdjen öklendezni biológián.
– Az nem én voltam. Csak békát boncoltunk, és rá kellett kenni valakire. De előző héten felgyújtottam a beadandóját.
– Akkor mindent értek – biccentett Ben. – Csak tudod, hallok ezt-azt néha.
Egy darabon némán sétáltak egymás mellett. Ben előkotort valamelyik zsebéből egy cigarettát és egy öngyújtót.
– Nem zavar? – pillantott Rovenára, aki megrázta a fejét.
– Amúgy miért dohányzol? – kérdezte.
– Ez nem dohány, ez marihuána – motyogta Ben, mintha fülelnének a házak, de a kérdésre nem válaszolt. Rovena meg sem lepődött, épp elég pletykát hallott arról, hogy Ben drogfüggő, de mivel sose látta a szer hatása alatt, ezért nem tulajdonított neki nagy jelentőséget.
– Miért? – kérdezte ismét.
– Mit miért?
– Miért füvezel?
– Fájdalomcsillapító.
– Nem is érzel fájdalmat.
Ben behúzta a nyakát és nem felelt.
– Történt veled valami „mágikus" mostanában? – kérdezte.
– Eltértél a témától.
– Mert kényelmetlen. – Ben egy megtermett füstgomolyagot eresztett a levegőbe.
Rovena nem kérdezett többet, nem azért, mert nem volt kíváncsi, hanem mert biztos volt benne, hogy Ben nem adna egyenes választ egyik kérdésére sem. Mindketten szerettek hallgatni bizonyos témákról, csak épp az volt a baj, hogy azok a bizonyos témák nem ugyanazok voltak, így nem egyszer vesztek össze, amiket általában Ben nyert, mert Rovena öt perc után megunta és nem szólt többet Benhez. Ilyenkor gyakran Rick volt a villámhárító, aki elsimította az ilyen helyzeteket, csak most Rick éppen nem volt kéznél, Rovenának meg nem volt kedve tovább kérdezősködni; ha Ben beszélni akar, akkor majd fog magától.
VOCÊ ESTÁ LENDO
A démon, a sárkány és a három holló (Csillagok Városa #1)
ParanormalAz Árnyékvilágban egy különös félvér gyerek születik, és vele együtt egy jóslat, ami megpecsételheti az emberek és az Árnyak sorsát. Egy forrófejű druida elrabolja a gyereket az anyja mellől és az emberek közé menekül vele, hogy késleltesse a beköve...