Bölümleri yayımlamadan önce okuyup kontrol etsem hiç fena olmaz aslında, bir dahaki bölüm yaparım artık skxndkxmkdmdk
İyi okumalar~
Eylül ayının sonuna geliyoruz Renjun, sana anlatmak istediğim birkaç şey var. Her şeyden önce, umarım beni affedersin. Lütfen seni unuttuğumu sanma, bunun imkânsız olduğunu bilmeni isterim.
Öncelikle, artık doktora gitmiyorum. Her ne kadar ilaçlarımı -annemin zoruyla- almaya devam etsem de, artık herhangi bir desteğe ihtiyacım olduğunu sanmıyorum. Artık geceleri yedi-sekiz saat uyuyabiliyor ve doğru dürüst yemek yiyebiliyorum, hatta geçenlerde kilomu ölçtüğümde üç kilo almayı başardığımı gördüm, bunun beni ne kadar rahatlattığını keşke bilsen.
Ayrıca kendime zarar vermeyi bıraktım, yaraların çoğu derin olduğu için iz bırakmış olsa da bir kısmı tamamen iyileşti, ona minnettarım. O derken kimden bahsettiğimi biraz sonra anlatacağım, sadece bunun seni üzmesinden endişeleniyorum.
Dediğim gibi, artık birçok yönden kendimi daha iyi hissediyorum, hayatta kalmak için bir sebebim varmış gibi...
Bahsettiğim kişi bizim okuldan bir çocuk, Lee Jeno, belki de duymuşsundur. Bir kazaya karışmama engel oldu, şu anda iyi hissetmemi sağlayan da o.
Bunların tümünün seni üzmeyeceğini biliyorum, benim iyiliğimi isterdin büyük ihtimalle. Ne de olsa bir meleksin Renjun, seni o yüzden seviyorum ya.
Seni üzmesinden endişelendiğim kısım, bu aralar sadece onu düşünmem. Bunun ne olduğunu bilmiyorum ama okuldan çıktığım saniyeden itibaren onun iyi olup olmadığını düşünüyorum. Ayrıca benim için durmadan endişeleniyor ve kendime zarar vermediğimden emin olmak istiyor, doğruyu söylemek gerekirse, bunu sevimli buluyorum.
Ayrıca geçen gün onu çizerken içimde fazlasıyla tuhaf, fakat hoş bir his vardı. Kendimi ona çekiliyormuşum gibi hissediyorum.
Sanırım ondan hoşlanıyorum Renjun-ah, çok özür dilerim. Sen hariç bir başkasını bu kadar sevdiğim için üzgünüm.
•••••
Daha mutlu bir bölüm olmasını beklerdim ama ne yaparsın, ben yazıyorum ne de olsa dkmdkckfmkcmfkfn
Sonraki bölüm işleri biraz hızlandıracağım, ne de olsa yaklaşık on bölümdür Jaemin'in çöküş ve kabullenme sürecinden konuşuyoruz.
Neredeyse 300 okunmaya ulaştık, gerçekten duygulanıyorum :") Bu hikayeye bu kadar ilgi geleceğini düşünmezdim, geçen bölümün de güzel olduğunu söylemiştiniz, ona da minnettarım 💖
Şimdilik bu kadar, hepinize çok teşekkür ederim💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
disappear||nomin
FanficHer geçen gün biraz daha kayboluyorum Lee Jeno, özür dilerim. (Şaşırtıcı olabilir ama angst değil.) lee jeno x na jaemin [mini fic]