SCP egy bécsi verseny zongora. Húrjai elhanyagoltak fája megtörött. Színe fekete. Megtalálta és megfigyelés alatt tartja Dr. B. János. Megtalálási helye 3. körzet (azonosító 51) Veszprémtől délre egy faluban találták meg. Előző tulajdonosa elmegyógyintézetbe került, majd nemsokkal később felkötötte magát. Ezek után lett kivizsgálva a ház és a zongora, ami vérfoltokat tartalmazott. Dr. B. János elvitelre kért engedélyt munkatársától Dr. K. Annától, aki egy hét múlva ezt meg is adta. Így 2019. .....hónap .......... napján megérkezett a 18. körzetbe (azonosító........). B. János és K. Anna megkezdte a zongora elemzését egy zöld szobában. K. Anna kísérleti okokból megbízott embert kért fel a zongora megszólaltatására. Eközben egy etüdöt (dalt) találtak a zongora kottatartó részében. A kotta régi és poros volt. K. Anna a megbízott embert ennek a darabnak az eljátszására kérte fel. Először egy szintetizátoron, majd SCP 001-en. Nem egybefüggő a dallam, rossz és disszonáns. A megkért ember SCP 001-en 2019 ........hónap .........napján elkezde játszani a dallamot. A 24. taktusnál játéka megakadt és epilepsziás rohamok kezdtek jelentkezni rajta. Pár másodperccel később a férfi újra nekiállt játszani, de most énekelni is kezdett valamit hozzá. Éneke ordításba fulladt, majd rángatózva leesett a székről. A helységet lezárták, a férfit pedíg megfigyelés alá vonták. SCP 001-et zöld szobában 24 celsius fokban kell tartani 65%-os páratartalomban. Megfigyelt alanyunk, mentális problémákat kezd mutatni és a falba veri a fejét, ennek következtében súlyos fejsérülései keletkeztek. A férfit kórházba szállították, de SCP 001-től való 4km-en kívül a férfi öntudatlan lett és a mozgó járműből kiugorva megölte magát.
SCP 001-et a 18. körzet vezetősége 2019. ......hónap ..... napján elégette, majd a keletkezett hamut elzárva visszaadták a 3. körzetnek, ahol N. Imre átvette és őrzi máig.
YOU ARE READING
SCP
Mystery / ThrillerEzek a történetek egybefüggő eseménysorozatok a helyszínek valósak. A pontozott részek titkosítottak, ezért ezeket nem lehet leírni. Az eseménysorozat 2019. évi jelentéseket dolgozza fel. A nevek személyes okokból nem írhatók le vezeték névvel. Mi...