X🅰▫Ei🅾n

970 58 1
                                    

Po odchodu z Lokiho cely jsem nebyla o moc chytřejší. Přemýšlela jsem co tu opravdu dělá. Nikdy se nesnažil ovládnout jiné světy. Jednou, chvilku vládl na místo Ódina ale to se nedalo srovnávat. Jeho chování muselo mít něco společného s jeho 'smrtí' a já přísahám, že to zjistím.

Došla jsem do svého pokoje a hodila sebou na postel. Ležla jsem tam asi hodinu než jsem si uvědomila, že je tohle Starkova moderní věž, a tím pádem by tu mohl být xbox nebo alespoň něco na čem se dají hrát hry. S tím jsem došla do obýváku a začala hrát nějaké hry co tam mněl.

Asi po dvou hodinách se ke mně přidala Černá vdova a odněkud se objevil Barton. Hráli se mnou a bavili se se mnou ale bylo nad míru jasné, že jsem u nich chvíli a do ruky by mi svůjv život nesvěřili. Když Barton navrhl, že by jsme si mohli jít společně zacvičit, nikdo nic nenamítal.

V posilce spojené s tělocvičnou jsme potkali Rodgerse, který se k nám potom co nás viděl, přidal.

Po cvičení jsme šli zase všichni i s Rodgersem hrát zase hry. Clint někde sehnal zbírku hodně velkých a vymožených Starkpodů, takže jsme mohli mít každý svojí vlastní obrazovku.

Nehráli jsme okamžitě protože naučit někoho kdo byl 70let v ledu hrát na xboxu je nadpozemský úkol. Naštěstí nejsem ze Země a tak mi to trvalo jen půlku, půlky hodiny. Hráli jsme až do večera přičemž se přidal i Pietro. Wanda s Visionem byli kdo ví kde a Tony s Brucem byli celý den zalezlí v dílně.

Jen co ledovec pochopil jak hrát, byl jeden z nejlepších. Na Pietra ale neměl. Aby jsme si to ozvláštnili, udělaly jsme týmy. Já s Pietrem, protože Pietro je v tomhle mistr a já jsem průměrná, a Clint s Natashou a Stevem, protože Steve a Natasha dají dohromady to co Pietro a Clint má podobné schopnosti v této hře jako já. Já narozdíl od Clinta ale útočím rychle a dobře na blízko a on je profík na dálku.

Hrajeme X🅰▫Ei🅾n. V téhle hře jde o to, že si zde každý vytvoří postavu s různými schopnostmi a pak s nimi vytváří příběh. Hodně se tu bojuje ale je tu podstatná i strategie a logika na různé hlavolamy. Hra je z poloviny sci-fi a z poloviny fantasy. Svého avatara si můžeš buď poskládat z různých částí, které jsou tu předem vytvořené nebo si nakreslit nebo zformovat svoje. X🅰▫Ei🅾n, protože to je společnost, o kteté vlastně celá hra je. Cílem hry je získat flesh disk, na kterém je ukryt program na zničení světa a vy jej musíte získat, aby se nedostal do rukou nepříteli nebo protihráčskému týmu.

První jsme hrály, všichni spolu ale teď jsme se rozhodli udělat již zmíněné týmy.

,,Pojď Pietro. Kód ke dveřím je 63891. Jen pár kroků a vyhrály jsme." Povzbuzovala jsem Pietra přes komunikátor u pusy připojený ke sluchátkům, aby šel se svým avatarem do poslední místnosti kam mohl vždy jen jeden z týmu. Ostatní fandili a radili co dál. Natasha, Steve a Clint měli jméno týmu ASTRO, který se jmenoval podle jejich UI, která jim radila co mají dělat a naše s Pietrem se jmenovala SPIRO ze stejného důvodu, podle UI. Stevův Avatar po Pietrově avataru z posledních sil hodil hvězdici ale té se Pietro lehce vyhnul a sebral z podstavce flash disk. Tím ukončil hru. ,,Joooooooooo!!!" Zařvala jsem po celé věži a s Pietrem si plácla. Na tabuli pak jen vyskákaly výsledky:

       —| ——————————————|–
          |    ❕TEAM SPIRO WIN❕   |
      —|——————————————-|–

Points:

SPIRO
Pietr0_pírk0.................................10 876
Labello--003.................................9 630
—————————★—————————
ASTRO
Steve_RoDgErS............................ 5 132
P!STOLE..........................................4 763
Biiiird_CB........................................4 645

Jsem ráda jestli se vám kapitola líbila, můžete zanechat ★ nebo💬. Krásný den. Mějte se fanfárově, šmoulovatě a ahoj.

Bella  (ff. na Avengers)Kde žijí příběhy. Začni objevovat