"အဓိပၸါယ္မရွိလိုက္တာ!"
"မင္းအတြက္ အဓိပၸါယ္မရွိေပမယ့္ ဒါေျပာင္းလဲမႈအားလံုးရဲ႕အစပဲ Baekhyun။ LGBT ကို ရႈံ႔ခ်တဲ့ကိုရီးယားႏိုင္ငံမွာ ပထမဆံုးျပသမယ့္ BL ဇာတ္လမ္းတြဲ။ ဒီဇာတ္လမ္းတြဲရဲ႕ Main Lead ေနရာ။ ဒါလူတိုင္းရႏိုင္တဲ့ အခြင့္အေရးမဟုတ္ဘူးေနာ္"
Baekhyun ပင့္သက္တစ္ခ်က္ရႈိက္ကာ ေလပူေတြကိုမႈတ္ထုတ္လိုက္သည္။ အခ်ိန္ခဏေလးအတြင္း ဖိစီးလာတဲ့စိတ္ေၾကာင့္ နားထင္ေၾကာေတြ တင္းၾကပ္လာသည္။
"ဒီဇာတ္လမ္းရိုက္မယ္လို႔ ေၾကညာလိုက္တည္းက လူေရြးပြဲဝင္ၾကတဲ့ Idol ေတြအမ်ားႀကီး။ အဲ့အမ်ားႀကီးကိုပယ္ၿပီး မင္းကိုကမ္းလွမ္းလာတာ Baekhyun အေတြးမမွားစမ္းပါနဲ႔"
"အဲ့ဒါေၾကာင့္ေျပာတာေလ ဘာလို႔ကၽြန္ေတာ္မွလဲ။ လူေရြးပြဲဝင္ၾကတဲ့အိုင္ေဒါေတြအမ်ားႀကီးဆိုရင္ အဲ့အိုင္ေဒါေတြထဲက ေရြးေလ"
"မင္းမလုပ္ဘူးဆိုရင္ေတာင္ ဒါရိုက္တာနဲ႔ ပရိုဂ်ဴဆာအဖြဲ႕က CBX ထဲကပဲျဖစ္ရမယ္လို႔ ကမ္းလွမ္းထားတဲ့အတြက္ Minseok ကိုေရြးရမွာ။ ဒါေပမယ့္ Minseok က ေနာက္၆လေလာက္ေနရင္ စစ္မႈထမ္းရေတာ့မယ္ဆိုေတာ့ Fan Meeting ေတြနဲ႔ ေနာက္ဆက္တြဲအပိုင္းပိုေတြပါ ထပ္ရိုက္ဖို႔ဆို အဆင္မေျပဘူးေလ။ အခုခ်ိန္မွာ မင္းက Solo Album လည္းထြက္ထားတယ္။ အားလံုးရဲ႕အာရံုစိုက္မႈက မင္းဆီမွာ။ Solo Album ဆိုတာမ်ိဳးကလည္း တစ္ႏွစ္တစ္ေခြထြက္ေနႏိုင္မယ္လို႔ မင္းထင္ေနလို႔လား Baekhyun။ အႏုပညာဆိုတာ အဆက္ျပတ္လို႔မျဖစ္ဘူး။ Group Comeback ဆိုတာမ်ိဳးကလည္း မင္းတို႔စစ္မႈထမ္းကာလေတြကို ထည့္တြက္မယ္ဆို ဒီသံုးေလးႏွစ္အတြင္း ရွိမလာႏိုင္ဘူး"
Baekhyun ေပါင္ေပၚတင္ထားသည့္ လက္ႏွစ္ဖက္ကို တင္းတင္းဆုပ္လိုက္မိသည္။ မ်က္လံုးေတြကို တင္းတင္းမွိတ္ခ်လိုက္ေတာ့ Minseok Hyung မ်က္ႏွာႏုႏုေလးက ေပၚလာသည္။ Hyung ေမေမရဲ႕ က်န္းမာေရးေၾကာင့္ Hyung ဘယ္ေလာက္ပင္ပန္းေနလဲ Baekhyun အသိဆံုး။ ဒီၾကားထဲ world tour ေတြေၾကာင့္ အအိပ္ပ်က္အစားပ်က္တဲ့ထိ အကေလ့က်င့္ေနရတာေတြ။ အစားအေသာက္မပ်က္ပဲရွိေနတာေတာင္ ပိန္က်သြားတဲ့ Hyung အေၾကာင္းေတြးမိေတာ့ Baekhyun ရင္ေမာသြားသည္။
YOU ARE READING
How about it
FanfictionThe love story between two human beings. Cover By: kin_tesu99