Bevittek a sátorba és a főnökkel találtam szembe magam. Nagyon helyes volt, megnézném félmeztelenűl. gondota magába Nita.
- Üdvözlöm Nita! Én vagyok a bázis vezetője, Rúfusz! Azért hozattalak ide, mert te is egy vagy közölünk. Az angyalokat titokban kell tartani a civilektől, mert abbol csak a baj származhat. Itt megtanulod használni és fel is fedezhetsz még további képességet. Megtanulhatsz harcolni, és bánni a szárnyaddal.
- És ha én nem akarok itt lenni?!
- Akkor is itt kell. Te döntöd el, hogy vagy beállsz a sorba és csinálod azt amit a többiek, vagy pokol is lehet az életed itt.Nita erre nem mondott semmit, csak mérgesen nézett Rúfuszra.
- Szeretném ha együttműködő lennél, és nyitnál mások felé is.
- Nem ígérek semmit!
- Látom makacs vagy.
Erre elkezdett Nita zsörtölődni.
- Szeretném elmondani hogy hogyan vannak a beosztások, remélem végig hallgatod.-Tehát az emberek és angyalok más- más besorolást kapnak:
"A" tipusú emberek az angyalok ezt a kifejezést, a civilek előtt használják.
A "B" tipusú azok a civilek vagyis akiknek, nincs angyali képességükAz "A" tipuson belül is elkülönítünk 3 csoportot
Vannak a:
-Kezdők
-Haladók
-MesterekA kezdők közé tartoznak azok, akik még egy képességet se tudtak aktiválni és még a szányukkal is bajlódnak.
A haladók közé tartoznak azok, akik már rendelkeznek minimum 1 képességgel és már hasznalták a szárnyukat.
A mesterek közé tartoznak azok az angyalok, akik több évig gyakoroltak és több mint 5 képességük van.Van azonban egy kivétel, ritka de létezik, hogy több mint 8 képességgel is rendelkezi egy adott angyal, azokat hívják felsőbbrendűeknek, vagyis ők az "F" osztagok
A nagyobb vezetők, a csapatvezetők mind 5 képességgel rendelkeznek.
Ha egy haladó eléri az 5 képességet, akkor előléptethetik vezetővé. Persze sok gyakorlás, erős eddzés szükséges ahhoz, hogy valaki elérje azt a szintet.Vannak tehát az "K" osztagok vagyis a kezdők, ők nem vehetnek részt támadásokban/harcokban.
"H" osztag ők a haladók, ők már mehetnek csatában de ott is a fedező csapatban
Van az "M" osztag ők a mesterek vagyis, közvetlen csatában részt vehetnek.
Az "F" osztag vagyis a felsőbbrendűek, a kivételes alkalmakkor harcolnak csak és ha, az "M" osztagot ki kell segíteni.A "B" típusú emberek között is elkülönítünk 2 osztályt
Vannak azok akikben semmilyen angyal vér nincs ők a sima "B"-sek és vannak olyanok akikben felmerűlhet angyal vér, de még nem biztos hogy angyal lesz-e, őket nevezik "B*"-nakRúfusz befejezte a mondandóját, Nita már-már fél álomba volt.
- Érthető? Kérdezte Rúfusz.
- Igen!
Erre Nita egy nagyot ásított.
Rúfusz rácsapott az asztalra, hogy hagyam abba mert illetlenség.
- Most pedig az egyik kollégám el fog vinni a szállásodra.Amint kimondta az utolsó szót, betoppant Koda. Nita nagyot nézett és tátott szájjal állt.
- Ismerik egymást? Kérdezte a főnök.
- Ig.. Nita nem tudta kimondani a szót, mert belevágott Koda és válaszolt, hogy nem.Koda csúnyán nézett Nitára, hogy vegye észre magát.
Nita és koda kimentek a sátorból és elindultak a barakkokhoz.
- Koda, miért vágtál bele a szavamba?
- Ha megtudják, hogy ismerjük egymást az nem lenne jó neked, mert megfogják nehezíteni a dolgodat.
Jobb ha nem tudnak kettőnkről, így ne is mesélj senkinek semmit.
- Értem. Szóval erre akartál volna figyelmeztetni?
- Igen és sajnálom, hogy nem tudtam elmondani hogy mi vár rád.
- Semmi baj mostmár mindegy. Valahogy majd megszökök, amint lesz alkalmam.
- Nem tenném a te helyedben
- Nem érdekel, én itt biztos nem maradokEnnek hallatán Koda nem akadékoskodott. Már lassan odaértek a barakkhoz. Sokan figyelték Nitát, mivel újoncnak tekintették.
- Figyelj Nita, ha nem tudsz harcolni akkor nagy bajban leszel, mert nem szeretik ha egy újonc gyorsan fejlődik. Márpedig én látom rajtad, hogy te egy nagyszerű katona leszel és gyorsan fogsz fejlődni.
- Értettem.Bementek a 10-es számú barakkba. Kicsike volt a szoba, két ággyal a ház bal es jobb oldalán. Szürke színe volt a falnak. Az ágy se volt az a kényelmes látvány. Fehér paplan, párna az ágyon. A paplanra, még egy terep mintás huzat volt terítve, azon pedig az egyenruha az ágy lábánál, pedig a bakancs.
- Szóval itt fogok élni..
- Igen és van egy lakótársad is. Majd megismerkedsz vele. Most kérlek öltözz át, majd gyere ki a gyakorló térre...--99Pepy99--
YOU ARE READING
Angyali katona (Befejezett)
FantasyEgy lányról szól, aki még nem tudja, hogy valójában mit tud. Egyszercsak előjönnek bizonyos képességek és felfigyelnek a szövetségiek, majd elviszik egy katonai bázisba és fejlesztik az erejét, hogy katonaként küzdhessen a harci mezőn. Nem csak ő az...