Selamünaleyküm gençliiik:))
İyi okumalaaar:))
Berkayın ağzından
Çeteyle beraber mekana doğru yürüyorduk. İlkbaharın hafif esen havasında gerçekten güzel gidiyordu yürüyüş.
"Rüya gerçekten çok iyiydin he." Dedi Merve. "Teşekkür ederim, düğüne geldiğiniz için de teşekkür ederim."
Düğün dönüşüydü, güzel bir çikolatalı puding yemiştik ve mekana dönüyorduk.
"Berkay"
Gelen sesle arkamı döndüm Güneşti karşımda duran. Rüzgar bana baktı.
"Ooo Berkaay." Demesiyle Merve karın boşluğuna vurdu. "Uğraşma çocukla." Merveye baktım. "Aslansın kardeşim." Dedim ve Güneşe yaklaştım. Çete ilerliyordu.
"Sen beni nasıl buldun?"
Diye sordum hemen.
"Bizim lokantaya geldiğinde hemen gittin bende peşinden geldim. Sonra şu an arkadaşlarının girdiği yerin önünden arabaya bindin yetişemedin." Saçımı kaşıdım. "Neden?"
"Çakmağını vermeyi unuttum hani." Gülümsedim. "Sözünü tuttun helaaal." Dedim ve çakmağı aldım. "İyi akşamlar." Dememle kolumu tuttu.
"Teşekkür ederim bana iyi geldin." Güldüm. "Ne yaptım ki?" Saçını arkaya attı. "Sağlığıma kavuştum sayende. Seninle küçük bir sohbet bile iyi geldi bana." Saçımı kaşıdım. "Yani sağlığıma kavuştum derken ilaçları bıraktım. Bende rahatsızlık vardı panik atak."
Kolunu sıvazladım. "İyi de ben birşey yapmadım ki." Başını salladı. "Bilmem iyi geldin işte."
Bir öksürük sesi geldi. "Berkay" arkama dönmemle Sevgiyi görmüştüm.
"Daha ayrılmadan başkasıyla mısın?" Güneşe baktım. Kıpkırmızı olmuştu.
"Biz ayrıldık uzun bir süre oldu." Güneşin sesi titriyordu.
"Ben özür dilerim siz yanlış anladınız bizim aramızda birşey yok." Sevgi elimi tuttu.
"İyi olur çünkü barışma aşamasındayız."
Ellerimi çektim.
"Sevgi git buradan. Senden nefret ediyorum." Güneş hızla gitti ve bağırdı. "Özür dileriim."
Sevgiye baktım. "Ne istiyorsun benden Allahın cezası." İçini çekti. "Senden bir tek seni istiyorum. Seni çok özledim." Ellerini sakalıma uzattığı sırada geri çekildim.
"Ben de senden artık karşıma çıkmamanı istiyorum. Bitti artık bunu kabul etsen iyi olur."
Dedim ve mekana yöneldim.
"Bitmedi, daha yeni başlıyor."
Sevgiye baktım.
"Klişe lafları sevmem, seni sevmediğim gibi."
Dedim ve mekana doğru ilerledim.
************************
Sevginin ağzındanArkasına bile bakmadan mekana giren Berkaya baktım. Nefesimi dışarı verdim. "Bu iş bitmedi Berkay. Görüşeceğiz." Dedim ve sokağın ucunda hızlı adımlarla giden Güneşi gördüm. "Seni bir döveyim de aklın başına gelsin Güneş."
Hızla peşinden ilerlerken sokaktan dönmüştü. Ben ise hızlı adımlarla takip ediyordum. Sokağın ucundan dönmemle sert bir gövdeye çarptım.
Adamın kirli sakallı yüzü tanıdık gelmişti ve ismi ağzımdan dökülüverdi.
"Doğukan"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okulda ki Çete 2
AdventureYaşayan ölüler geri döndüüü!!! Yaşadıklarına rağmen birbirlerinden kopmadan mücadele eden çetenin karşısına çıkan kötülüklerle beraber mücadele edişlerini okuyacağız. İyi okumalar:)