47

2K 208 6
                                    

For Zawgyi

Protector Angel ' က သူ႔ကိုဘာလို႔ကာကြယ္ေပးေနရတာလဲ ....

မီးသၿဂိဳဟၥက္ထဲထည့္လိုက္ၿပီျဖစ္တဲ့ သူ႔ကိုယ္လံုးကို သူျပန္ျမင္ေနရသည္... အေရ႔ွကေန အေမနဲ႔အတူတူ ေမႏွင္းနဲ႔ေဝဇင္က ရပ္ေနသည္ ... အေမ့ေနာက္ဘက္နားမွာ ထြန္းထြန္း ...

နည္းနည္းခပ္လွမ္းလွမ္းမွာေတာ့ ေမာင္တို႔ညီအစ္ကိုႏွစ္ေယာက္ ... သူ႔နားမွာေတာ့ Angel လို႔ သူ႔ကိုယ္သူေျပာတဲ့ Medium ....

သူ႔အေနနဲ႔ Medium ေတြ Spirit Mentor ေတြဆိုတာ ၾကားေတာင္မၾကားဖူးခဲ့ဘူး ... Angel ေတြ ဘာေတြလည္း အယံုအၾကည္ရိွဖူးခဲ့တာမဟုတ္ ...

သူက ကံကံ၏အက်ိဳးကိုသာ လက္ကိုင္ထားခဲ့တဲ့သူ...
သို႔ေပသိ ဒီလို လူတစ္ေယာက္ကို ခ်စ္မိလို႔ ဒီလူကို ပိုင္ဆိုင္ခ်င္မႈေၾကာင့္ သူဟာ ဒီလို Spirit ဘဝေရာက္ရတာေတာ့ သူသိေနပါၿပီေလ ...

" ေတြ့လား ခင္ဗ်ားရဲ့အေမကို "

အေမ့ကိုေတြ့ပါသည္ .. အေမ ငိုေနတယ္ ... ပုခံုးေတြ လႈပ္ခါကာ ရိႈက္ႀကီးတငင္ ေအာ္ႀကီးဟစ္က်ယ္ ငိုေနတာမ်ိဳးမဟုတ္ ...

မီးေလာင္ေနတဲ့ေနရာကို ေတြေတြႀကီးၾကည့္ၿပီး မ်က္ရည္တို႔က လိမ့္ဆင္းေနတာ.... စကားတို႔ဘာတို႔ ေျပာခ်င္စိတ္လည္းရိွပံုမရ ... အေမ့​ၾကည့္ရတာ စိတ္နဲ႔လူနဲ႔ ကပ္ပံုမေပၚ ...

" ခင္ဗ်ားအေမကို မသနားဘူးလား "

' ငါဘာမွမတတ္ႏိုင္ဘူးေလ '

" ခင္ဗ်ားသာ ဒီလိုျဖစ္ေနမွန္းသိရင္ ေကာင္းေကာင္းမြန္မြန္ဆက္ၿပီး ရွင္သန္သြားႏိုင္မယ္ ထင္လား "

ဒီလိုျဖစ္ေနမွန္းသိရင္ဆိုတာက သူမကြၽတ္မလြတ္ျဖစ္ေနတာကို ရည္ၫႊန္းမွန္း သူသိပါသည္ ...

' ဒါေၾကာင့္ ဒီလိုရိွေနေသးမွန္း အေမသိေအာင္မျပတာေပါ့ ... စိတ္မပူပါဘူး အေမက ငါ့ကို သတိရေနရင္ေတာင္ က်န္းက်န္းမာမာနဲ႔ ဆက္ေနႏိုင္သြားမွာပါ ... အေမက ႀကံ့ခိုင္တဲ့ အေမတစ္ၪီးျဖစ္တဲ့အျပင္ အဲ့လိုနာမက်န္းျဖစ္ရင္ ငါစိတ္မေကာင္းမွာကိုသိလို႔ အေမက က်န္းမာေရးဆိုးရြားတာမ်ိဳး အျဖစ္ခံမွာ မဟုတ္ဘူး ... အေမ့ကိုယံုတယ္ '

သိပ္ခ်စ္လို႔ - သိပ်ချစ်လို့ ( Completed )Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ