Yoongi POV.
Jimin kezét meg fogva indultam meg a fürdőszoba irányába. Amint be értünk a fürdőbe, el engedtem Jimin kezét, majd a fürdőkádba a dugót bele dugva a lefolyóba, meg engedtem a meleg vizet. Jimin ki keresett egy neki tetsző folyékony szappant, amiből egy adagnyit - egy kicsivel azért többet - bele öntött. Jimin felé fordultam, majd a pulcsiját le vettem róla, Ő pedig az enyémet vette le. Nadrágunkat le vettük saját magunknak, boxerünkel együtt, majd amikor már teljesen meztelenek voltunk, bele ültünk a kádba. Jimin a lábaim között helyezkedett el, majd mellkasomnak dőlt, míg én a kád végében lévő oldalábak dőltem neki és a falnak támasztottam a fejemet. Miután a kád rendesen meg telt vízzel, Jimin el zárta a csapot és csöndben ültünk, egymást lélegzet vételét hallgatva.
-Yoongi hyung..-mondta Jimin halkan, mire én az egyik szememet ki nyitottam és figyeltem.-Bocsánat, amiért pofátlan voltam..-mondta, mire én mosolyogni kezdtem és egyik kezemmel meg fogtam combját a víz alatt. Jimin jól esően fel sóhajtott, majd egy kicsit mocorogni kezdett.
-Semmi baj Minie, de többet ne legyen ilyen, rendben?-kérdeztem, miközben kezemet combjáról fel vezettem és át karoltam derekát.
-Rendben, meg értettem.-mondta, közben pedig bólogatott. Jimin meg fordította fejét, majd egy gyors szájra puszit lopott tőlem, ami miatt mosolyom nagyra nőtt. Ki nyitottam az egyik szememet, majd viszonoztam a gesztust. Jimin fel kuncogott, majd meg fordult a lábaim között - kisebb nagyobb bénázással - , majd egy hosszabb puszit adott nekem. Mikor el vált tőlem, csuklója után kaptam, majd közelebb húztam magamhoz, amennyire csak lehetett és egy csókba invitáltam. Jimin bele mosolygott a csókba és amennyire csak tudta, még közelebb csúszott hozzám. Míg én dereka köré fontam karjaimat, Jimin nyakam körül ölelt át, miközben fel térdelt és fölém emelkedett. Kezeimet le vezettem fenekére, mire Jimin meg tépte hajamat. Óvatosan meg paskoltam Jimin fenekét, majd meg markoltam.
-Oppa..-suttogta Jimin, mikor el vált tőlem. Lassan le ereszkedett és sarkaira ült, kezeivel pedig combjain játszott, miközben eléggé fel tűnően tagomat szugerálta, amit a sok víz takart el.
-Igen Minie?-kérdeztem, miközben egy fél mosoly jelent meg szám sarkában.
-Kölcsön kérhetem az ujjaidat egy kicsit?-kérdezte, mire én fel kuncogtam, majd bólintottam. Jimin egy izgatott mosollyal az arcán kezem után kapott, majd négy ujjamat be vette a szájába, miközben mélyen a szemeimbe nézett. Ujjaimat ki vette a szájából, majd meg nyalta őket, miközben még mindigbengem nézett. Nem is fogom tagadni készen álltam abban a pillanatban bármire..
Jimin egy kicsit fel emelkedett a sarkairól, majd kezemet feneke alá helyezte, én pedig segítség képpen ökölbe zártam a kezemet, majd mutatóujjamat fel emeltem, hogy könnyebb legyen neki. Jimin lassan fel dugta magának az első ujjamat, ami miatt egy kicsit fel sóhajtott. Egy idő után második ujjamat és a harmadikat is fel dugta magának, ami már egy fokkal jobban esett neki. A negyedik ujjamnál viszont egy kicsit már fájt neki, de egy kis idő után már magabiztosan lehetett mozgatni az ujjaimat benne.
Jimin kezemet el húzta feneke alól, majd tagomat meg fogta és azzal a lendülettel le is ült rá. Hirtelen nyakam köré fonta karjait, majd remegésbe kezdett. Én mosolyogva fontam karjaimat dereka köré és kezdtem el simogatni hátat. Apró puszikat nyomtam vállára és édes semmiket suttogtam a fülébe. Jimin egy idő után teljesen hozzá volt szokva tagom méretéhez, úgyhogy úgy döntött, hogy neki kezd a mozgásnak.
Eleinte, lassan, bizonytalanul el kezdte csípőjét előre-hátra mozgatni, ami jól esett mind a kettőnknek, de valljuk be, hogy nem volt elég.
Lassan fel emelkedett, majd ugyan olyan lassúsággal vissza ereszkedett. Egy nagyot nyögött, amikor feneke találkozott csípőmmel.Egy nagy levegőt vett, majd meg ismételte ezt a mozgás sort. Időről időre egyre gyorsabban csinálta. Mikor már csak is az élvezetet érezte és a fájdalomnak nyoma se volt, saját tagja után nyúlt és el kezdte a bőrt rajta fel le huzogatni, több élvezet érdekében. Ezt meg látva karjait le szedtem nyakamról, majd a hóna alatti résznél meg fogtam, hogy egy helyben tartsam és mellbimbóin kezdtem el számmal dolgozni, ami miatt ívbe állt a háta.
Egy idő után mellbimbóitól el távolodtam, majd derekába bele markolva kezdtem el Jimin-t segíteni a mozgásában. Erre a válasza az volt, hogy hátra dobta a fejét és hajamat erősen meg tépte.
-Gyerünk Minie, megy ez neked jobban is, nem de?-kérdeztem, miközben mosolyogva néztem arcát, ahogyan az élvezettől egy könny csepp le gördült arcán.
-Oppa..-suttogta, mire nekem még nagyobb lett a mosolyom. Jimin egyre gyorsabban mozgott, nekem pedig nem is kellett már be segítenem.-M-mindjárt..-suttogta ugyan úgy, én pedig nyakához hajoltam és erősen meg szívtam.
-Hajrá Minie, meg érdemled, most jó fiú voltál.-dicsértem meg, mire fel nyögött egyet. Huh, na mi van? Szereted ha dicsérnek Jiminie? Ezt is jó tudni.. Jimin oldalát egyre erősebben markolatam, Jimin pedig egyre erősebben tépte a hajamat. Egyre jobban éreztem, ahogyan én is közelebb kerülök a csúcshoz, így egy hirtelen mozdulattal, amikor Jimin éppen le érkezett, erősen fel nyomtam csípőmet, Jimin pedig hirtelen mellkasomnak esett.
-Oppah.. Oppa..-suttogta Jimin rekedt hangjával, én pedig folytattam mozgás soromat. Egyik pillanatról a másikra, Jimin-t derekánál fogva le nyomtam tagomra teljesen, Jimin pedig a vízbe lövelte adagját én pedig Jimin-be. Melllasomnak dőlve kisebb remegésbe kezdett, ami miatt el kezdtem hátat simogatni, miközben lassan mozogtam benne, hogy segítsek neki le jönni a csúcsról. Amint abba hagyta Jimin a remegést és nagyjából normálisan vette a levegőt, segítettem fel emelkedni és ki húzódtam belőle.
Jimin testét szivaccsal és szappannal le mostam, majd miután vele végeztem, magamat mostam meg.
A kádból ki lépve, egy törölközőt tekerünk mind a ketten magunk köré, majd le engedtem a vizet, míg Jimin meg szárította magát.
A fürdőszobából ki lépve a hálóba mentünk, ahol fel öltöztünk, majd az ágyba be feküdve, össze bújtunk és pihentünk egy kicsit.
Mondhatni kicsit..
YOU ARE READING
daddy's property - befejezett -
Fanfiction❝-Miért hajtasz ennyire rám..?- -Mert nálad szebb embert, még életemben nem láttam.-❞ ❝-Jegyezd meg, hogy ki vagy Park Jimin.- -A kis hercegnőd vagyok Apuci.-❞ 2019.10.15: #1 - yoonmin 2020.02.22: #1 - daddy 2020.10.04: #7 - kpop 2020.10.04: #14 - j...