Снощи Зейн остана да спи у нас. След интервюто на Нат, си поръчахме пица и след това си легнахме. Кученцето също си легна при нас и накрая заспахме сгушени. Все още не мога да повярвам, че Зейн ми е взел куче, и че най-накрая ще живеем заедно. Трябва да започна да си събирам багажа.
Днес бяха снимките за видеото на песента. Все още не бях слушала песента и не знам за какво се пее. Освен че е за мен. Със Зейн станахме към 8 часа. Аз отидох в банята и си взех душ. Изсуших косата си и я оставих да се спуска свободно. Облякох се и Зейн също влезе в банята да си вземе душ. Той се изкъпа и се облече. Обухме обувките си и Зейн взе ключовете за колата си. Аз взех кучето и със Зейн излязохме от апартамента. Трябва да му измисля име. По-късно ще помисля за това. Със Зейн влязохме в асансьора и натиснахме копчето за партера. След няколко секунди вратите се отвориха и ние излязохме. Отидохме до колата на Зейн и се качихме вътре. Той запали и потегли.
-Трябва да оставим кученцето у вас.-казах и погалих кучето.
-Ще го вземем с нас. Ще го включим в клипа и мисля, че ще се получи доста добре.-каза Зейн и аз кимнах.
-Добре.-загледах се през прозореца и усетих Зейн да слага ръката си на бедрото ми и го стисна леко. Ток премина през тялото ми и го погледнах. Той ми се усмихна и аз отвърнах на усмивката му.Пътувахме около 30 минути и накрая Зейн паркира. Бяхме на плажа. Явно снимките ще започнат от тук. Щяхме да снимаме на няколко локации. Ние слязохме от колата и се запътихме към снимачния екип. Видяхме Кол и отидохме при него. Той се здрависа със Зейн и ме поздрави.
-Готови ли сте да заснемем видеото?-попита Кол.
-И още как.-отговори Зейн и се засмя.
-Супер. Всичко е готово, само трябва да те гримират, а ти да се преоблечеш.-обясни кол и ние кимнахме. Кол ни поведе към някаква къща на плажа. Ние влязохме вътре и Кол ми каза да седна пред една тоалетка. След малко две момичета дойдоха и започнаха да ме гримират и да оправят косата ми. Зейн отиде да се подготви.След един час бях готова с прическата и грима си. Момичетата бяха много мили и забавни. Бяха някъде около 25 годишни. Дадоха ми да облека някакви дрехи и аз ги облякох. След малко бях готова и излязох от къщата. Видях Зейн да говори нещо с един от режисьорите. Отидох при него и той приключи разговора си.
-Готова съм, ще започваме ли?-попитах развълнувано.
-Да, но преди това мисля, че трябва да чуеш песента.-каза той и ми подаде телефона си и слушалките си. Аз ги пъхнах в ушите си и той пусна песента. Имаше доста приятна мелодия. Започнах да се поклащам в ритъм и Зейн ми се усмихваше. Той започна да пее и да реди думите в рими. Пееше толкова красиви неща. Можех да усетя как се чувства и какво изпитва към мен. Излял е всичко, което чувства в тази песен и това е толкова красиво. Песента свърши и аз премахнах слушаките от ушите си. Метнах се на врата му и той за малко да не падне.
VOUS LISEZ
Without you I am nothing [ЗАВЪРШЕНА]
FanfictionТова е продължението на New beginning. След като Зейн заминава, Алисън е съкрушена. Дали Зейн ще се върне и ще бъде отново с Алисън? Какво ще се случи с тях и приятелите им? Ще се появят ли нови пречки между тях? Ще разберете ако продължавате да че...