48

1.9K 187 5
                                    

For Zawgyi

'' အား '

ထိန္းထားတဲ့ၾကားက အသံတစ္စက ထြက္က်လာသည္ .... ပုခံုးကေနဆင္းလာတဲ့ အပူလိႈင္းက သူ႔ရင္ဘတ္ဆီကို ...

သူ႔ႏွလံုးသည္းပြက္ကို မီးေလာင္တိုက္သြင္းေနသလားပဲ ... တဖ်စ္ဖ်စ္ေလာင္ကြၽမ္းေနသလိုပဲ ...

နာလြန္းလို႔ သူ႔မွာအသံမထြက္ရေအာင္ ႏႈတ္ခမ္းတို႔ကိုကိုက္ပါေသာ္လည္းမရ ...

အေစာင့္မွလြဲ၍ လူတစ္ၪီးမွမက်န္ေတာ့ေသာ အေဆာက္အၪီးထဲမွာ တစတစ ပူအိုက္လာသလို ... အေစာင့္ၪီးေလးႀကီးကိုယ္မွာ ေခြၽးေတြ ရႊဲလို႔...

နာရီဝက္ေလာက္ၾကာမည္ထင္သည္ ...

ရုတ္တရက္ သူ႔ကိုယ္လံုးက အေဆာက္အၪီး၏ နံရံဆီ ဆြဲေခၚခံရသလို ရိုက္ခတ္မိသြားသည္ .... အေဆာက္အၪီးရဲ့ နံရံကေန သူေဖာက္ထြက္သြားေတာ့မလို ခံစားရေပမဲ့ အမွန္ေတာ့မဟုတ္ ..

သူ႔ရဲ့ေလလို ထြင္းေဖာက္ကာျမင္ရတဲ့ ခႏၶာကိုယ္ဟာ အစိုင္အခဲျဒပ္ထု ရိွေနသလိုပဲ ... နံရံနဲ႔ ရိုက္ခ်ခံလိုက္ရတယ္ ... နံရံနဲ႔ တစ္ခါေလာက္ ရိုက္ခတ္မိရံုနဲ႔မၿပီးေသးဘူး ... သူ႔ကိုယ္လံုးေလးဟာ နံရံမွာ တိတ္နဲ႔ ကပ္ခံထားရသလိုပဲ ... တကယ္လို႔ နံရံဟာ သံနဲ႔လုပ္ထားမယ္ဆိုရင္ သူ႔ေၾကာင့္ ခ်ိဳင့္ဝင္ေနေလာက္ မဲ့  အေနအထားမ်ိဳးမွာ ရိွေနေလတယ္ ...

' နာတယ္ ... အား... နာတယ္ '

' ျမန္ျမန္လုပ္ ဟိုဘက္က သြားေတာ့မွာမို႔ သူ႔connection အလိုက္ ဆြဲငင္ေနတာ '

' အခ်ိန္မမွီဘူး မင္းသြားတားလိုက္ Hei '

' ဘာလို႔ငါလဲ '

' ဒါဆို မင္း cutting လာလုပ္မလား '

စကားမ်ားေနၾကေသာ ထိုႏွစ္ေယာက္ေၾကာင့္ ၪီးေဝရဲ့ ကိုယ္ဟာ တစ္စစီ ဆြဲၿဖဲခံေနရသလို နာက်င္မႈက ပိုတိုးလာေနၿပီ ..

' ျမန္ျမန္လုပ္ၾကပါ က်ေနာ္ သည္းမခံႏိုင္ေတာ့ဘူး '

မေအာ္မိေအာင္ ထိန္းခ်ဳပ္ ရတာ ဘယ္ေလာက္ခက္လဲသိရဲ့သားနဲ႔ ... ဒီနံရံေတြကလည္း ဘာလို႔ သူထြင္းေဖာက္သြားလို႔မရရတာလဲ ...

တစ္ခုေတာ့ရိွတယ္... သူ သတိထားမိတာေလးတစ္ခုေပါ့ ...

သူအရင္က စိတ္ကူးယဥ္ဖူးတာက Spirit ေတြဟာ နံရံေတြကို ေဖာက္ၿပီး သြားလာႏိုင္တယ္လို႔ေပါ့ ...

သိပ္ခ်စ္လို႔ - သိပ်ချစ်လို့ ( Completed )Where stories live. Discover now