"Mami počkej už jdu"běžela jsem po dlouhých schodech až dolů kde na mě čekali mamka s tátou .
"Kde si tak dlouho byla ?"zeptal se tatínek . "Nahoře,oblíkala jsem se"odpověděla jsem .
"Už musím letět do práce "řekl tatínek a odešel .
****
Dneska je první den školy po prázdninách a vůbec se mi tam nechce ,právě teď nastupuju na střední školu .
Po snídani jsem si vzala svůj "Vans" baťoh a běžela jsem dolů po schodech za mamkou která už na mě čekala před autem .
"Příště rychleji jinak přijdu do práce pozdě "řekla mamka. "Jasně "odpověděla jsem hrubým hlasem .
Zapla jsem si data v telefoně a šla na instagram . Vzala jsem si telefon před sebe a vyfotila se.
-----------------------------------------------------------
Instagram...Hned ráno a už škola ...😈💦
❤1245779
💬14678Nikolkaaa jenom moje lásko 💕💫
Cameron Dallas 😍😍
Ariana Grande krásná jako vždy ...😊💘
Justin Bieber nádherná ...😊👑❤
Nikolkaaa vím👑❤
Harry Styles 💋❤
Lily Parker úžasná ❤👑
-----------------------------------------------------------
Když mě mamka vysadila před školou čekala tam už na mě jedna moje nejlepší kamarádka "Niky".Běžela jsem za ní jako o závod . Obejmuli jsme se a šly spolu za ruce do školy.
Vešli jsme spolu do školy a tam na nás čekal Kevin . "Kevineee"zakřičela jsem na hlas a běželi jsme k sobě. Můj nejlepší kamarád .
A my tři jsme šli spolu do třídy .
Když zazvonilo vešli jsme do třídy a sedli jsme si do lavic (sedím s Niky).Po dlouhém kecání učitele, jsem slyšela jen poslední větu . "Do třídy příjde nový žák"řekl učitel.
........
Doufám že se vám moje první kniha bude líbit určitě v této knize bude i normální stránky bez psaní jen fotka a komentáře atd...takže zatím ahojj❤❤