4. Deo
„Mama!“-viknula sam iz kreveta. Nema odgovora, jao pa ona nije tu, zaboravila sam. Dohvatila sam telefon i pogledala koliko ima sati. Woah, 16h.. Pa koliko sam ja to spavala, 7-8h covece. Hah..svaka i cast. Sisla sam u kuhinju i uzela mleko i pahuljice, stavila ih u ciniju i krenula u dnevnu sobu, da gledam svoju omiljenu seriju ’Criminal Minds’. Kada je serija bila gotova, otisla sam u svoju sobu i spremila sam se da izadjem napolje. Kada sam bila spremna krenula sam prema parku da se prosetam. Dok sam setala cackala sam telefon i slucajno sam se sudarila sa nekim deckom i pala na beton. Taj decko mi je pruzio ruku i ja sam je uhvatila i ustala. Kada sam ga pogledala to je bio ni manje ni vise nego Harry Styles iz One Direction.
„Ovaj..Izvini, nisam te videla“-rekla sam mu.
„Ma nema veze..izvini i ti, ni ja nisam gledao kuda hodam.“-uzvratio mi je. „Koje je tvoje ime, ako smem da znam?“-dodao je.
„A da..Ja sam Emily Smith. Drago mi je.“
„Pretpostavljam da mene znas, Harry Styles. I meni je drago.“
„Znam. Moja drugarica je veliki Directioner, pa zahvaljujuci njoj znam po nesto o One Direction-u.“-rekla sam.
„Ti nisi nas fan?“-upitao me je.
„Pa iskreno i nisam. Mislim, nemam ja nista protiv vas, nego jednostavno..ma nebitno. Kao da tebe zanimaju stvari o meni.“-rekla sam mu.„Nije ta..“
„Moram da idem. Caoo!“-prekinula sam ga.
„Caoo, nadam se da cemo opet da se sretnemo!“-doviknuo je zamnom. Omg! Ja sam upravo razgovarala sa Harry Styles-om. Nije da se nikako nisam radovala tom dogadjaju. Mislim „Hello!“ Harry je pricao sa tobom. Ali nikada ne bih volela da budem sa njim, on je veoma poznat po kratkim vezama i imao ih je preko hiljadu. Boze! Ja pricam da kao da on hoce da bude samnom. Covece, meni spavanje do kasno mnogo steti mozgu. Mislim o raznim glupostima. Najbolje je na kratko da iskljucim mozak. ’Hahahha, kao da ti imas mozak’ javlja se moji unutrasnji glasic. ’Naravno da ga imam za razliku od tebe.’ Ih kako me nervira. ’Mislis da ti mene ne nerviras?’ Opet on. ’Ucuti!’. ’E bas necu. La-la-la-la..’ Ma ne mogu zbog njega da se nerviram, nije vredan mojih zivaca. ’Nisi ni ti vredna ovog vazduha.Kao god ispustih vazduh iz pluca jedna osoba na svetu umre zbog tvog smrada ih pluca.’ Ma sta ti pricas? Meni ne smrdi iz usta. Svaki dan perem zube. Ustvari, nemam ja sta tebi da se pravdam, tako da, pricaj sta god hoces. Konacno je zatvorio usta. Izvadila sam telefon iz dzepa i ukucala Ashley-in broj. Javila se.
„Hej Ashely!“
„Ejj..sta ti bi pa me zoves?“
„Nemoj tako, znas da te cesto zovem i mislim na tebe.“
„Hah..ma znam, samo se salim.“
„Aha, ok. E znas sta ima novo?“
„Ne, sta ima?“
„Slusaj. Setam ja parkom i cackam nesto na fon, i kad ono sudarim se sa nekim momkom...“
„I, sta je posle bilo?“-prekinula me je, evo vec je uhvatila radoznalost..
„Pruzio mi je ruku da ustanem , prihvatila sam je, ustala sam i pogledala sam mu lice. To je bi...“
„Ko? Ko? Ko?“-po obicaju me je opet prekinula.
„Kao sto vidis, pokusavala sam da ti kazem, ali si me opet prekinula.“
„Izvini, evo necu vise da te prekidam. Sad govori, ko je to bio??“
„Bio je Harry Styles.“
„Harry..Harry Styles, iz One Direction-a?“
„Da Ashely, koji bi drugi bio.“
„Aaaaaaa..PA TI NE ZNAS KOJA SI SRECNICA!! UPOZNALA SI HARRY-a...MOJA DRUGARICA GA JE UPOZNALA..PA.. AAAAAAAAA“-drala se na slusalicu i samo sto mi nije probila usi.
„Hej, hej, polako. Ti hoces da ja ogluvim?“
„Nemas pojma koliko ti zavidim.“
„Nema potrebe za time. Pa i ti ces ga upoznati, ustvari ceo One Direction.“
„Znam ali ipak.. Cekaj, cekaj..pa i ti ces da ih upoznas zar ne?“-upitala je zbunjeno.
„Hocu, vec sam ti to obecala.“
„Uh.. dobro je..“
„E moram da idem..Vidimo se, bajj!!“
„Baj, baj!“
Kada sam zavrsila razgovor vec sam bila ispred ulaza u kucu. Izgleda da smo zaista dugo pricale. Otisla sam u sobu i upalila laptop. Ulogovala sam se na twiteru i imala sam sta i da vidim. Harry Styles me je neki cudom nasao na twiteru i followao me je. Ja njega nisam, posto sam to vec uradila pre par meseci.Posle nekih pola sata sam izasla sa njega i gledala neke moje slike od pre par godina. Slucajno sam naletela na sliku od onog gada koji me je silovao. Opet sam se setila one noci, od kada sam se promenila. Do tada sam bila naivna i verovala svakom decku, a sada je to drugacije. Treba mi dosta vremena dok steknem poverenje u muskarca. Odmah sam obrisala tu sliku i ispustila sam par suza. Kako je mogao to da mi ucini, bili smo drugovi jos od osnovne skole, cak sam i ja delimicni razlog sto se i on preselio ovde da zavrsi srednju skolu. I kada smo odlucili da budemo u vezi, on me iskoristi. Za to trebas da budes bezosecajni gad, a on je dokazao da je to. Bila sam cak i na terapije kod psihijatra da bih se oporavila od toga. Ali to je sad iza mene. To je sada proslost i moramo da naucimo da zivimo da njom. Moja greska je bila sto sam pila i krenula sa njim u WC, ali sam naucila lekciju, i necu vise da ponavljam iste greske. U mom razmisljanju me je prekinuo zvuk mog mobilnog. Nasla sam ga i pogledala ekran. Pisalo je ’Mama’. Javila sam se.
„Ejj cao, duso!“
„Cao mama. Sta radis?“
„Evo izasla sam na kratku pauzu, pa reko ajde da vidim sta mi radi cerka.“
„Kako je to slatko, brines za kcerku.“
„Pa uvek sam brinula.“
„Ma samo se salim mama, znam da jesi.“
„Hah.. ok, i ima nesto novo kod tebe?
„Ima. U subotu idem sa Ashley i Sarah na koncert One Direction-a, i posle njega cemo da se upoznamo sa njima.“
„Jao, pa bas lepo. Nisam znala da si ih zavolela.“
„Pa i nisam. Nego zbog Ashley idem. Zao mi je da joj kazem ne.“
„To je lepo od tebe. A i trebas da izadjes i ti nekad uvece iz kuce, kao i sv tvoje vrsnjakinje.“
„Da znam. I kad se vracate?“
„Jos nije sigurno, ali verovatno ostajemo duze nego sto je trebalo. Jel’ si nas se uzelela?“
„Pa kakvo je to pitanje? Naravno da jesam.“
„I mi smo se tebe uzeleli. E moram da idem, zove me koleginica.“
„Aha, cula sam. Baj mama!“
„Baj dusice!“ Prekinula sam poziv. Gladna sam. Uzela sam fiksni telefon i narucila picu na kucnu adresu. Nakon nekih 10 minuta, zacula sam zvono na vratima. Otvorila sam ih, to je bila moja pica! Jej! Platila sam je i usla sam unutra. Sela sam ispred TV-a i nasla neki zanimljiv film i uz njega jela picu. Ubrzo mi se prispavalo. Obavila sam licnu higijenu i ususkala sam se u moji udobni krevet. Zaspala sam.
Gotov je i 4. deo.
Ovo je nesto duzi deo nego prethodni.
Nadam se da vam se dopada.
-Mrs. Styles*
KAMU SEDANG MEMBACA
Never Say Never -h.s-
Fiksi PenggemarLjubav je nepredvidiva. Nikad ne znas kad ces da se zaljubis, mozes sutra, za mesec dana, ali i za godinu dana. Zato nikad ne reci da neces da volis nekoga, jer to nece doveka da bude istina.