Igra čežnje - 60. deo

89 2 0
                                    

~ Igra čežnje ~

●60.deo●

*SLEDEĆI DAN*

Kejt P.O.V.

K: Pružićeš mi to zadovoljstvo da samo ja ispitam Eduarda?
Upitam Martina dok sam se ljuljala napred-nazad u sobi za ispitivanje.
M: Ionako imam neka posla...
K: Hmm... Je li, da te pitam, kad već čekamo ovde.. Šta si radio one noći kad sam te zvala zbog Lukasa?
M: Ti nećeš odustati zar ne?
Pogledao me je popreko dok sam se ja smešila, te sam samo slegla ramenima.
K: Znaš me dosta dobro.
Izdahnuo je te stavio ruke na bokove.
M: U redu, upao sam u sranje i sad pokušavam da se izvučem.
K: Privatno ili poslovno sranje?
M: Pa... vezano je.
Zbunjeno skupim obrve dok sam slagala kockice u glavi.
Taman sam krenula da ga upitam kad su se vrata otvorila i stvorio se taj lik na koga sam pomislila. Aleks. Malo je reći da se skamenila kad me je videla.
A: A Vi ste... se vratili..?
K: Kao nova!
Izgovorim sa osmehom, te prebacim pogled na Martina koji je napeto disao gledajući u nju.
K: Hah..
Potapšem Martina po ramenu, te se propnem na prste i šapnem mu tiho dodavajući mu ključeve u ruke.
K: Idite u patrolnu sobu, sada nema nikog. I spustite roletne.
Mali smešak mu se pojavio na licu gledajući me sa podignutom obrvom.
K: Ajde, dugujem ti, a i ti ne možeš bez odnosa.
M: Ha ha, veoma smešno. Hvala ti.
Prođe pored mene i odu niz hodnik ponašajući se koliko toliko normalno. Odmahnem glavom sa smeškom, te se smestim u stolicu čekajući da dovedu Eduarda.
Otvorim njegova dokumenta i pogledam spisak njegovih zločina.
Bilo je dosta sitnih zločina i gomilu pretpostavki za neke veće kao što su otmice, mučenje, silovanje i poneko ubistvo. Ali za te veće zločine nisu mogli da ga povežu.
K: Sad je sve na meni..
Najviše me je brinuo Leo. Kada sam ga videla onakvog.. ne znam ni ja šta sam pomislila. Neko drugi bi pomislio da je čovek odustao od svog života. Ali ja znam da on to ne radi, ali ne znam ni zašto se ovako ponaša..
Xx: Zatvorenik je stigao.
K: Uvedite ga.
Uveli su Eduarda i smestili ga preko puta mene. Već na samom početku je imao onaj zločinački osmeh.
Osmehnem se i ja blago ali sam već sve imala u glavi šta ga čeka.
K: E Eduardoo... Da ti i ja malo popričamo.

Igra čežnje [ZAVRŠENA]Where stories live. Discover now