Стана сутрин. Дейвис стана, облече се и отиде на работа. Дефне се събуди и видя на тоалетката си бележка от Дейвис, на която пишеше:
,, Любима моя, аз отивам на работа. Приготвил съм ти закуска, която те чака в кухнята. Ще се видим в хотела.
Искрено твой, Дейвис." Тя стана отиде до кухнята нахрани се, качи се горе, за да преоблече в работния си костюм и излезе от къщата, качи се в лимузината и потегли.
Дейвис влезна в хотела.
- Къде се бавиш бе човек? Знаеш ли, че шефът ни е бил убит и сега дъщеря му поема хотела? - попита Джейк.
- Да, приятелю знам. Даже съм сгоден за шефката, така че внимавай в играта, която играеш. - отговори му Дейвис.
- Виж кой идва на работа. - рече Джейк. Дейвис погледна към входа на хотела и я видя. Дефне слезе от лимузината и влезе вътре. Той я посрещна и я целуна. Тя се изчерви, но се отдръпна бързо, за да може да се качи в офиса си и да си свърши работа. След работа трябваше да се види с момичетата. Тя се затича по стълбите. Дейвис я гледаше, докато тя бързаше и след това се върна към работата си. Тя се влезе в офиса си. Започна да се занимава с документите, счетоводните книги и смените на персонала. Не успя да приключи с всичко навреме, затова си остави работа и за вкъщи. Отиде до паркинга, а там вече я чакаше Дейвис. Те се прегърнаха, качих се и потеглиха към Revue, където беше срещата.