Глава 13

21 1 0
                                    

Те пристигнаха преди момичета и трябваше да ги изчакат. Момичета дойдоха и всички влязоха вътре. Седнаха на една маса, Дейвис отиде да поръча питиета.
- Хей Дефне, покажи ни ръката си. - поиска Бела от Дефне. Тя я показа и всички ахнаха при вида на пръстена, който носеше. Върху него имаше червен рубин около, който имаше ѝ малки диаманти. Дейвис се върна с питиетата и след като ги остави на масата, той покани Дефне на танц.  Всички се забавляваха до късно вечерта, след което се качих по колите и си тръгнаха. Дефне и Дейвис се прибраха, директно след това си легнаха и заспаха. На сутринта отидоха заедно на работа. Той остана долу, а тя се качи в офиса си. По едно време ѝ при лоша и отиде до тоалетната. Сигурна беше, че е бременна и затова помоли една своя служителка да отиде до аптеката, за да вземе тест за бременност. След като тя се върна, Дефне отиде да го направи и се оказа, че тя е била права. Излезе от офиса си. След това се качи в колата си и потегли към най-близката болница. Там ѝ казаха, че е бременна от четири седмици. Излизайки от болницата, тя беше много развълнувана и нямаше търпение да каже на Дейвис, че ще става баща. Качи се в колата и потегли към хотела, за да му съобщи радостната новина.

Момичето на Дейвис Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang