~BÖLÜNME~

377 50 1
                                    

"aslında insanı en çok acıtan hayal kırıkları değil yaşanması mümkünken yaşıyamadıklarıdır"...

(multimedya)-(ateş ve su)

-SU-

Büyük bir yorgunlukla tulumun üzerine atladım burası fazla soğuktu ve yarından itibaren ateş yakmaya başlamalıydık kimse bir ödev için donarak ölmek istemezdi.

Çadırın fermuarı aralandı ve içeri üç kafa uzandı gülmeye başladım.

LİDYA-kız destek ekibi geldi. Diyip tulumun üstüne atladı pesi sıra nehir,kumsal,sahra,melda ve hilyede girdi.

SU-hoşgeldiniz bakalım.

SAHRA-Belki kafa dağıtmak istersin diye düşündük.

Gözlerimi ondan kaçırıp nehire çevirdim yayılmış kendi kendine gülüyordu.

HİLYE-erkekler diğer gruba bakmaya gitti.

MELDA-kaynaşma gecesi.

Aklıma ateş ve sinan gelince "ne kaynaşma ama "diyip güldüm kızlarda anladıgında gülmeye başladılar nehiri dürtükledigimde kalkıp oturur pozisyona gecti.

KUMSAL-kendi kendine gülene deli derler canım.

NEHİR-kızlarrrrrr dedi ellerini çırparak heyecan patlaması yaşıyor gibiydi pür dikkat onu dinlemek icin daha çok yanaştık ona.

NEHİR-sanırım enese aşığım.

HİLYE-bunu biliyoruz birbirinize bakışlarınızdan.

NEHİR-gecen hafta neredeyse yatıyorduk.

Sahra ve kumsal "eeeee" yaparken ben suratımı astım.

LİDYA-uyumak gibimi???

Lidyanin kafasına hafifçe vurup bize döndü ellerini sürekli hareket ettirmesi dikkatimi dağıtırken tekrar konsantre olmaya çalıştım.

NEHİR-ama olmadı eğer olsaydi ki olmasını istemiştim diyip arada çarpık bir gülümseme attı.

SU-pes dogrusu herif resmen seni kaçırdı bir ayda tav oldun insan bi kendini ağırdan satar dimi canim...

Kaşlarını çatmış bana bakmaya başladı hepsi birden ama çok haklıydım ne bu cnim hepsi birden yelkenleri suya indirip çocuklarin kucağına atlıyolar. Lidya kuruyemisleri ağzına atarken dediğim şeyleri pek umursmadığını belli etti.

HİLYE-sen şu ateşle manitacılık yapmadınmı?

Kalbim ritmini bozarken titredim ismi bile bukadar heycanlandirirken gerisini siz düşünün.

SU-ne münasebet.

NEHİR-kavga etmekten pek fırsatları olmadı.

SU-izbandut işte....elimi salliyarak güldüm.

MELDA-peki şu sinan çok yakışıklı degilmi?

LİDYA-hemde nasıllllll!!!! Dedi tulumda yuvarlanırken.

SAHRA-bnce ateş daha bi erkeksi.

LİDYA-sinanin nasıl bir erkek olduğunu görmek istermisin kahkahAlar birini kovalarken fermuari çekip kendimi dışari attım bu muhabbet daha fazla uzarsa kimbilir neler olucaktı azıtmış bunlar valahide kimblir neler düşündüler yüzümü utançla kapıyıp tepinmeye başladım biri omzuma dokununca korkudan bi metre zıpladım ve omzumdaki eli itikledim.

AHLAKSIZ HAYATLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin