Hoofdstuk 1

2 0 0
                                    

Ik word wakker in mijn bed bij mijn vader. mijn hoofdpijn zorgt ervoor dat ik mijn ogen niet scherp stellen. Als ik langzaam overeind kom zie ik dat mijn hele kamer een grote puinzooi is, overal flessen drank, mijn kleding van gister avond, en nog een hele boel meer. Ik trek wat kleding uit mijn kast en doe het aan, en dan hoor ik mijn vader schreeuwen tegen zijn nieuwe vriendin : "Moet je kijken wat een puinzooi hier!! Ik ben eén week weg en je laat de kinderen een feest geven! Ben je helemaal gek in je hoofd?!" Ik negeer het en loop naar beneden om een vuilniszak te halen, als er iets is waarvan ik het graag doe is opruimen, ik ben graag georganiseerd. Zodra ik beneden kom loop ik naar de kast waar de vuilniszakken liggen. Als ik de deur weer dichtdoe en mezelf omdraai om weer naar boven te lopen word mijn arm stevig vastgegrepen. Té stevig. "En waar dacht jij heen te gaan?!" Ik kijk langzaam op en zie mijn boze vader naar beneden kijken, naar mij.
"Alsof jou dat wat aan gaat, je bent toch altijd weg!" Ik ruk mijn arm los en loop rustig de trap naar boven weer op. Eenmaal op mijn kamer aangekomen wil ik mijn telefoon pakken om muziek aan te zetten, maar hij is leeg. Ik leg mijn telefoon aan de oplader terwijl ik naar mijn gevoelige arm kijk. Dat word zeker weer een blauwe plek, zucht.
Ik gooi al mijn vieze kleding in de wasmand en gooi alle lege drankflessen in een vuilniszak, dan hoor ik keihard de voordeur dicht slaan, waardoor ik schrik en een fles laat vallen. Hij valt in stukken uit een. Kapot, gebroken. Als ik naar de deur wil lopen om stoffer en blik te halen sta ik in een stuk glas.
"Godverdomme!" Ik til mijn voet op en haal voorzichtig het kleine stukje glas uit mijn voet. Als het er eenmaal uit is haal ik de stoffer en blik en veeg ik de stukken weer bij elkaar. Nu alles van de vloer af is kan ik nog even stofzuigen. Als ook dat klaar is heb ik een gemiste oproep van olivia. Ik bel haar later wel terug. Maar dan zie ik dat ze me ook geappt heeft, net zoals de jongen die ik gister heh ontmoet.
Olly: zeg? Hoe was die knappe vent van gister!! Vertel op ava, ik ben nieuwschierig!!
(Vreemd nummer): Goedemorgen schoonheid, je was zo diep in slaap dat ik je maar heb laten slapen, ik ben inmiddels weer thuis maar mischien moet je een wachtwoord op je telefoon zetten. Xx J
Ik app als eerste olly terug.
Send to Olly: haha! Mocht je willen, we hebben niks gedaan.
Olly : nee!! Dat meen je? Maar hij was zo knap!
Send to Olly: Ja dat is hij zeker, hij heeft mijn nummer zelf toegevoegd, en hij zei dat ik een wachtwoord moest zetten op mijn telefoon!
Olly: hahah! Hij heeft wel gelijk, zet er een wachtwoord op.
Ja oke, oke. Ze hebben gelijk. Ik leg mijn telefoon neer op bed en probeer terug te halen wat er gisteravond allemaal is gebeurd.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Jan 08, 2020 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

You can't stop me nowWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu