1

92 5 0
                                    

#Gjithcka filloi kur ndjeu zgenjimin e pare ne jete#





.Ishte shum e lumtur femij nuk dinte se cfare ishte te vuaje .nuk dinte se cfar ishte dashuria por kur u rrit filloj te ndjente....
   .....
... gjithmon merrte pak nga jeta .kur shihte qe shoket dhe shoqet e klases visheshin shum bukur me rroba te mira dhe ajo nuk i kishte ndihej keq por dhe nuk e kuptonte dhe aq mire se sa keq ishte ne kete jete ..se cfar do vinte me pas.

Gjeja e pare ...
Shikonte shpesh baban e saj qe ushtronte dhun fizike tek nena e saj ... shikonte shpesh dhe degjonte te berrtiturat e tij ...e donte shum baban e saj por ne ato momente donte qe ai te vdiste . Kur shihte nenen e saj me shenja e mallkonte 1000 her por zemra i kthente prap dhe e shihte baban e saj me tjeter sy pas disa ditesh kur ai sillej aq mir... ishte e vogel per te kuptuar kush ishte fajtori ... ishte shum e vogel......

....

Shkonte ne shkoll si cdo dit dhe merrte ato pak lek qe i jepnin ndonjeher nuk merrte fare rrinte dhe shikonte shoqet e saj kur blinin cfar tu donte qefi ... ajo rrinte ne nje qoshe dhe vec veshtronte .
Mezi priste qe te binte zilja dhe te hynte ne mesim ... donte te mesonte por me aq sa kuptonte vet i mesonte ato pak gjera skishte kush ta shtynte qe ta mesonin .. madje dhe mesueset se donin ... i vendosnin nota te keqe per shkak qe se morri vesh kurr por perseri i ka falur dhe ndihet mirenjohese qe mesoj qe ka dhe njerez te till.

Gje tjeter ishte kur klasa shkonte ne eskursion dhe ajo nuk shkonte sepse nuk kishte me cfar ...sa i thoshte prinderve ..i thoshin ti nuk do shkosh ..  dhe ajo bindej dhe te nesermen kur shoket e shoqet thoshin ngjarjet e eskursionit ajo ndihej keq .. donte ti shihte ato dit ... pak nga pak u rrit me te njejta gjera shkoi ne klas te 9 prap e njejta gje .. kishte filluar te mesohej me kete gje .. dhe sa her qe behej eskursion ajo i kthente vet pergjigjen mesueseve sepse e dinte dhe vete cila ishte ....
....

Nje dite mori vesh qe ishte dhe ajo qe do shkonte ne nje eskursion  .. nuk e di se sa e lumtur u ndje edhe pse me pak lek ajo shkoj por zoti kishte rezervuar perseri qe ajo te mos ndihej e lumtur ... gjat gjith rruges vec ka vjell dhe ishte vec n gjum... mirpo kur mberriten ishte prap ajo ndjesia e te lumtures ku provoj akulloren per here te pare .. gjithsesi pjesa tjeter shkoj shum mire ... te nesermen u be dhe ajo pjese e muhabetit gjat tregimit te ngjarjeve te ndodhura ne ate eskursion . U ndje e afer me shoket e klases ...

Vazhdon.......




SFIDAT E JETESWhere stories live. Discover now