1- Bize biraz kendinizden bahseder misiniz?
Tabi. Öncelikle ben Aleyna, 18 yaşında kendi yaş grubumun yaptığı çoğu etkinlikten zevk almayan daha uç noktalarda şeyleri seven biriyim. Fakat adımın anlamını beğenmediğim için Aley denmesini tercih ediyorum. Yengeç burcuyum ve biraz muhabbet ettiğimiz taktirde bu burca mensup olduğumu hemen anlayabilirsiniz. Aynı zamanda yükselenim de yengeç burcu. Adrenalin tutkunuyum. İmkanım olsa adrenalin patlaması yaşayabileceğim her aktiviteyi yapardım. Oldukça dengesiz bir yapıya sahibim. Anında sinirlenirim ve beni sakinleştirebilecek şeyler çok sınırlıdır ki kolay da sakinleşmem. Sanırım aklıma gelenler bunlar :)
2- Yazmanızda ki en büyük etken nedir?
Yazmamdaki en büyük etken, bundan zevk alıyor olmam. Yazarken kendimi daha rahat ve huzurlu hissediyorum aynı zamanda. Çünkü istediğim her şeyi kağıda aktarabiliyorum ve buna böyle yapma diye karışabilecek kimse olmuyor.
3- Ne zamandan beri yazıyorsunuz?
Wattpad bizim ülkemizde açıldığından beri, yani 2013 senesinden beri yazıyorum. Tabi bundan önce bir hesabım daha vardı. Yani 12 yaşımda yazmaya başladım.
4- Yazarken nasıl hissediyorsunuz?
Yazarken sanki dış dünyadan soyutlanmışım gibi hissediyorum. Bazı zamanlar kafam çok dolu olduğunda yazmaya başvuruyorum ve bu doluluk ilk satırı yazmaya başladığım andan itibaren yok oluyor.
5- Yazarken çektiğiniz en büyük zorluk nedir?
Bazı zamanlar o ilham dediğimiz şey gitti gibi hissediyorum ve tıkanıyorum. Sanırım çektiğim en büyük zorluk bu oluyor.
6- Şu ana kadar aldığınız en kötü yorum neydi?
Açıkça söylemek gerekirse bu zamana kadar ciddi anlamda hiç kötü yorum almadım. Ama bu platformda her yazarın başına gelebileceği gibi yazılarımı beğenmeyen insanlar, yazmayı bırak tarzında cümleler kurdular fakat bunu pek ciddiye almadım.
7- Şu ana kadar aldığınız en güzel, aklınızda kalıcı, sizi duygulandıran yorum neydi?
Okuyucularımdan biri mesaj atmıştı. Kitabımda kendi yaşadığı olaya çok yakın bir olay olduğunu ve karakterim aracılığıyla verdiğim tavsiyenin onu çok etkilediğini kendi hayatında da bu tavsiyeye uyacağını söylemişti. Bu yorumda çok duygulanmıştım. Birilerinin kitabımı okurken sadece eğlenmediğini ve kendine de bir şeyler kattığını görmek beni gururlandırmıştı.
8-Hayal dünyanızı bu kadar genişlemesine sebep olan olaylar nelerdir ?
Hayal dünyam kendimi bildim bileli hep genişti bana göre. İlkokulda bile çizdiğim resimlerde öğretmenlerin hep çok gelişmiş bir hayal gücün var derdi. Ne kadar doğru bilemem ama doğru olmasından çok benim nasıl hissettiğim önemli bence :)
9- Kitaplarınızdaki ilham kaynaklarınız nelerdi?
İlham kaynağım şarkılardı. Yukarıdaki soruda da bahsettiğim gibi ilhamım gittiğinde ve ben tıkandığımda tutunduğum bazı şarkılar vardı. Onları dinlediğim an zihnimin temizlendiğini hissediyorum.