Eleanor
Otočila jsem se sundala si boty a vzala je do ruky . Vydala jsem se ani nevím kam ale chtěla jsem jít prostě dál a dál. Najednou jsem viděla po pravé straně uličku která vedla někam nahoru k lesu . Vydala jsem se tam a šla pořád rovně. Asi po 20 min jsem to viděla , byla to zřícenina hradu. Bylo to tak romantické a kouzelné místo , když jsem došla blíž mohla jsem vidět celé město jak svíti .Sedla jsem si na lavičku ktera byla opodál a začala si vše uvědomovat . Přišla jsem o Basta navždy ? Co se to děje ? Udělala jsem někde chybu ? Ovlivnil ho někdo ? Zamiloval se do Bennu ? Hlavou mi lítalo několik otázek . Jen sem tam seděla v jemném dešti a koukala na město . Uvědomila jsem si že u sebe nemám nic jen ty boty . Nevím kolik je hodin nevím nic . Rozhodla jsem se že tady ještě chvilku zůstanu a pak půjdu domů .
Sebastián
Viděl jsem jak mi mizí před očima a já tam jen sedím a tvrdím si že jsem udělal spravně . V tom nám donesli jídlo . Pousmál jsem se a řekl :" Prosím účet , omlouvám se ale nebudeme jíst . Díky ." Donesli mi účet já zaplatil a vydal se k Mii domů. Rozloučím se a poletím zpět , aspoň ještě naposledy uvidím El . Vyšel jsem s restaurace a šel pomalu ulici , přemýšlel jsem jaké to bez ní bude a co vlastně bude dál ?! Otevřel jsem vchodové dveře a šel nahoru po schodech . Zazvonil jsem a čekal až Mia otevře . V tom se za dveřmi ozvalo :" No konečně El kde jsi tak dl." Nedořekla to a otevřela , v tom mě viděla zničeného a asi pochopila co se stalo . Pokynula rukou ať jdu dovnitř a tak jsem vešel a šel si sednout do kuchyně. V kuchyni seděl Luk a něco psal do noťasu . Jak mě viděl hned ho zaklapl a jen řekl :" To chce panáka brácho .!" Já kývl a čekal až do sebe kopnu něco pořádného , ve chvíli kdy mi Luk podal sklinku s whisky ,že se napiju mi jí Mia vzala a klopla to do sebe . Pak se na mě podívala a spustila hlasitějším tónem :" To si ze mě dělaté prdel ! Tak tobě něco přeskočilo přes hlavu a děláš jednu pičovinu za druhou a ty ? Luku kurva ! Ty mu ještě nalívej ! Sedíš tady brácha a čekáš že tě budeme litovat ? Nevím o co ti jde nebo co se mezi váma změnilo ale uvědom si že venku prší , El u sebe nemá nic ani ten debilní telefon ! A nevíme kde je ! Zatím co ty tady sedíš a chceš zase chlastat! Uvědom si že chlast tvoje problémy nevyřeší! A jsi druhý nejdůležitější v rodině ! Otec ti dal svojí firmu a bylo jasné že s tím přijdou problémy! Ale věřil ti ,ale jak tak vidím v práci si na jedničku za to osobní život je u tebe na hovno ! Kolik toho s tebou už El prožila ? Hm ? Kolik? A opustila tě někdy ?! Myslíš si že jsi to udělal správně ? Že je to dobré pro vás oba ! Fajn ale řeknu ti teď jedno POKUD uvidím El a tebe jak se trápité ! Vyseru se na vás a nechám vás v tom pořádně vymáchat! Ale uvědom si že takovou jaká je El už nenajdeš! Bráááško !!! " dala mi menší facku přes líčko pak se napila s flašky a šla do obýváku . Já tam seděl a koukal na Luka který pouze přikývl na souhlas mé sestry! No jasné pícha jí tak musí držet při ní! Ale co my a naše přátelství? Luk nam nalil a ja to do sebe hned kopl ! Pak další a další! V tom mě Luk zastavil a řekl :" Brácho pojď spát ! Zítra je taky den je 11 večer ! Pojď ! " zvedl jsem se a šel do pokoje kde spavala i El . Najedou mi došlo kde je? Jakto že ještě pořád není doma ?! Stalo se jí něco ? Kde bude spát ?! Otočil jsem se a Lukovi řekl :" Brácho kde je ? Kde bude spát a jakto že není doma ! Bojím se brácho ! Miluju jí musím za ní! " stopl mě a řekl :" Pil jsi Baste ! Vyspi se , co bych pro tebe neudělal ! Najdu ti jí a slibuju že jak se ráno vzbudíš bude tady ! Oukey bráško ! ? Ale ty se teď vyspi !" Jenom sem kývl a Luk odcházel , dveře se zavřeli já si vyslekl sako , kalhoty , košili a lehl si v boxerkách do postele a v tu chvíli mě to dostalo ! Všude byla její vůně a na posteli její pyžamo ! Musel jsem se otočit na druhou stranu ! Chvilku tu vůni ještě vnímam a pak cítím jak padám do říše spánku !
ČTEŠ
Bojím se, že tě stratím ...
ChickLitObyčejná holka se zamiluje do kluka ze školy , ale co přîjde po čase ?