I'm just a normal person

24 0 0
                                    

Een doodgewone schooldag

Vandaag hadden we op de school bezoek van die hele cast van dance moms en er brigid brannagh (actrice army wives) en onder de middag mochten we foto's en handtekeningen vragen. Er waren een aantal leerlingen die voor de schoolkrant werkte en mochten dan hun intervieuwen.

omg

Ik stond bij die van de schoolkrant en  ineens vraagt brigid of ik naar haar kan komen tuurlijk ga ik. Ze was aan het vertellen dat ze vroeger in belgie woonden namelijk lummen en zei dat ze altijd op me babysitten toen ik heel klein was ik herinnerde me er natuurlijk niks meer van. Ze zei dat ze toen ze 23 was verhuisd was naar amerika omdat  ze het wilde maken als actrice omdat je daar meer kansen hebt om het te maken. Ik vertelde dat ik dat ook heel graag wil wat zij heeft gedaan we waren heel lang aan het praten plots ging de bel en moest ik er vandoor .

Dit valt me zwaar

Op het einde van de dag ging ik nog dansen met maddie en chloe van dance moms en toen kwam abby kijken en lachte me uit omdat ik zo grappig danste . Iedereen ging terug naar amerika en ik moest afscheid nemen van brigid en dat viel me zwaar want na dat gesprek waren we zo close geworden. Ze gaf me een knuffel en een brief en zei dit mag je pas open maken als ik weg ben.

Een brief die men heel wereld heeft veranderd

Ik ging op een boomstronk zitten men vriendin zat langs me ik opende de brief . Er zaten vlieg en bus tickets in voor naar amerika en ik dacht omg ik kan naar daar maar waar moet ik slapen. Mijn vriendin amai van wie heb je dat gekregen. Ik keek verder in de envelop er zat nog een brochure bij van brigid waar ze woont en wat ze allemaal doet en mijn vriendin omg dat is die actrice . En ik dacht heb ik dan zo een invloed op haar dat ze nu al zoveel voor me doet ik kon het maar amper geloven.

Het nieuwe leven in amerika

Zomervakantie eindelijk kon naar brigid in amerika ik ging naar zaventem en nam afscheid van men ouders . Ik zat heel alleen in het vliegtuig ik vond het best eng maar het was allemaal normaal verlopen. Ik kwam aan in amerika mijn eerste reactie amai chique is het hier maar ik moest nog een lange weg doen ik moest eerst de bus vinden. Uiteindelijk zat ik op de bus en daar na uren rijden was haar huis ze wist niet dat ik ging komen dus het was een verassing. Ik belde aan een man opende  de deur het was de man van brigid en ik zei wie ik was en hij zei kom maar binnen brigid is even naar de winkel ze komt wel zo. Haar huis was zo mooi en daar stond ze ineens ze liet haar boodschappen vallen en knuffelde me zo fel dat ik bijna geen lucht meer krijg en toen zei ze oh ik heb je zo gemist . Ze vertelde heel veel tot ze plots begon over kinderen.

Een nieuwe thuis

Ze vertelde dat ze geen kinderen kon krijgen en ze wilde mij graag adopteren voor een gedeelte zodat ik elke vakantie naar haar kon en dat ze toch nog een soort van  dochter had. Het overviel me ik wist niet wat te zeggen ik vond het heel leuk maar aan de andere kant ook eng dat ze zo rap al iemand leuk vind . Maar ze kent me al langer van te babysitten maar ik herinnerde me het niet zo goed. Ik zei ja en ging elke vakantie naar haar . We deden samen heel leuke dingen en op een dag nam ze me mee naar de set van army wives ze wist dat ik er erge fan van was en het was zo leuk dat ik ze allemaal kon ontmoeten. Een leven zonder haar kon ik me niet meer voorstellen.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 13, 2012 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

I'm just a normal personWhere stories live. Discover now