||1.BÖLÜM||

5K 62 36
                                    

" Bölüm şarkısı : ikiye on kala - iyi ve güzel kadınlar hep ağlar "
🖇💊

" Bölüm şarkısı : ikiye on kala - iyi ve güzel kadınlar hep ağlar " 🖇💊

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

12 Eylül|2017

Ilık bir son bahar günüydü her şey yerli yerinde ve olması gerektiği gibiydi Ayşegül ' ün hayatında ta'ki o iki haberi alana kadar. biri ciddi mânâda hayatını etkileyen mutlu bir haberdi diğeri ise hayatını ve tüm düzenini alt üst edecek bi haberdi ...

13.30

Her zaman buluştukları sahil kenarındaki cafeye gelmişti. Sevgilisinin ona söyleyeceği önemli bir haberi olduğunu öğrenmişti genç kadın ve onun heyecanı ile girmişti. Kafeye , üniversiteden beri birlikteydiler sonuçta . Heyecanlı bir şekilde her zaman oturdukları masaya doğru ilerledi , sonbaharda içmeyi en çok sevdiği bitki çayından sipariş etti . Sevgilisinin gelmesini beklerken , bir yandan bitki çayından içerken diğer yandan etrafta uçuşan martılara göz gezdiriyordu onların ahenk ve mutlukla uçtuğunu görünce içi daha kıpır kıpır oluyordu . Sonbaharda hep bir umut olduğunu düşünürdü genç kadın .
Dalgın dalgın martıları izlerken sevgilisinin geldiğini bile duymamıştı .

" Ayşegül " diye seslendi genç adam karşısında dalgın dalgın martıları izleyen kadına

" ah dalmışım kusura bakma " deyip ayaklandı Ayşegül ve karşısındaki sevgilisine sarıldı .Daha sonra Ayşegülün karşı sandalyesini çekip oturdu genç adam .
Oturduğu yerden siparişini verdi ve uzun bir süre sessizlik olmuştu masalarında daha sonra adam buraya ne için geldiğini anlayıp lafa girdi ve tekrar kadının ismini yeniledi

" Ayşegül " Ayşegül kafasını kaldırıp adamın gözlerinin içine baktı .

" efendim " genç adam bakışlarını başka bir yöne çevirdi ve konuşmasına devam etmeye çalıştı çünkü böyle bir şey nasıl söylenir bilmiyordu belkide söylemek istemiyordu ama söylemesi gerekti .

" ben " dedi titrek sesi ile , Ayşegül bir şeylerin yolunda olmadığını anlamış ama ses etmemiş devam etmesini beklemişti .

" ben ayrılmak istiyorum " Ayşegül içinde tuttuğu nefesi derin bir şekilde vermişti . Bu beklemediği bir şey değildi . Adamın son bir kaç haftadır ilgisiz tavırları ve bir konu konuşmak isteyip sürekli bu konuyu ertelemesi, hepsinin bir sebebi olduğunu biliyordu Ayşegül sadece olmamasına inandırmak istiyordu kendini ama olmuştu işte . Ne diyeceğini bilemez halde sahte bir gülüş atmıştı karşısındaki genç adama.
Nedenini bile sormak istemiyordu biliyordu ki ne derse desin tatmin olmayacaktı .

Ama yine dayanamayıp sordu belki ufacık bir kelimesi bile yeter inanmam için diye düşündü ve cılız çıkan sesi ile sordu
" neden " genç adam kızın sorusu ile bakışlarını yüzüne çevirdi kızın gözündeki hayal kırıklığını dışardan kim baksa anlayabilirdi . Bunca anıyı birlikte paylaştığı sevgilisi gözünün önünde hayal kırıklığı ile ona bakıyordu . Biran gözlerine baktı ve ilk konuşmaları geldi aklına

Aşkın Kanunu Yok|OZAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin