Knihovna aneb Špatný začátek

2.7K 70 4
                                    

(na obrázku Arya)
To byl zase den.. Připadá mi, jako by se každý den opakoval pořád dokola. Nadávky, Pošťuchováni a hodina se Severusem tomu moc nepomohla. Povzdechla jsem si a zastrčila si vlasy za ucho.

Vešla jsem do knihovny kde jsem potichu pozdravila a sedla si na své obvyklé místo. Vytáhla jsem si pergamen a brko. Poté jsem vstala a zabočila jsem do kategorie Zvěromágové. Kočkovité šelmy, vlkodlaci, hlodavci, malá zvířata, a..psovité šelmy..Bingo.
Chtěla jsem si knihu vzít ale v tu chvíli do mě někdo narazil a kniha spadla na druhou stranu. ,,Uhni krvezrádkyně'' A je to tady zas.. Koukla jsem se na záda Belatrix.
Ani nevíš jak jsem ráda že tenhle rok je tvůj poslední! Rychle jsem obešla regál a šla si pro knihu.. U... MERLINOVÝCH.. VOUSŮ!! Proč musela spadnout na toho největšího idiota na škole!? Sirius Black! A k tomu na nejprotivnější Havraspárka. ,,Moc se om..'' Chtěla jsem se omluvit ale Sarah (ta Havraspárka) mi do toho skočila. ,,No jistě..Ty jsi ta divná sestra Srabuse. To vysvětluje proč si tak neschopná'' Podívala jsem se jí zlostně do očí. ,,Mě klidně urážej, ale Severuse si do huby neber'' ano sice mě zavrhl, jako celá rodina, ale pořád je to můj bratr. Oba na mě překvapeně koukali. Zvedla jsem knihu a šla zpátky ke svému místu. Vzala jsem si pergamen a brk a vyšla jsem z knihovny kde jsem nyní opravdu nechtěla být.

Vyběhla jsem schody až k buclaté dámě. ,,Hej, Evansová! Nepůjdeš se mnou zítra do Prasinek?" Za sebou jsem uslyšela hlas Jamese Pottera, střapatého Nebelvírského chytače. Lily se na něj otočila a řekla ,,NE.. už mám něco s Ary.'' Cože?! Rychle jsem se na ni otočila. Ta na mě prosebně mě koukla svými smaragdy.. U Merlina proč já.. Přikývla jsem. ,,Se Srabusovou sestrou?'' zeptal se udiveně James. Já se ale jen otočila a prošla jsem do Nebelvírské koleje.
Dole skoro nikdo nebyl a tak jsem si sedla do rohu a začala jsem si číst.

V knize
Zveromág- Liška
Bla.. Bla.. Bla. Zveromág který se dokáže prěvtělit do lišky je velmi chytrý, lstivý ale převtělený může být i agresivní a velmi nebezpečný. Bla.. Bla.. Bla..

Nic! Není tu nic co bych už nevěděla. A nikoho se bohužel zeptat na to jak se přeměnit na lišku nemůžu. Za celý život se mi to povedlo dvakrát a to omylem. Jsem zvěromág na houby. Zaklapla jsem knihu. Chvily jsem tam ještě seděla, pak ale přišla Lily která se mi omluvila za Jamese.
Lily je fajn, mám s ní pokoj a tak s ní občas prohodím pár slov. Sedla si vedle mě. Začaly jsme se bavit o škole, to nám ale po chvíli zkazil Remus.
,,Ahoj Lily a .. Aryo? '' přikývla jsem. ,,Dneska pořádáme večírek a James se ptá jestli přijdeš.'' Lily se usmála a řekla ,,Jo přijdu, ale i s Ary'' Remus i Lily se na mě podívali. ,,Ani za neviditelný plášť!'' Lily ale nekompromisně zakroutila hlavou. ,,Ale noták.. Nemůžeš se věčně schovávat'' Najednou do místnosti vešel Sirius. ,,Už půjdu" řekla jsem a rychle jsem vstala. ,,Kam?" Zeptal se Remus. ,,Schovat se.." Remus se zasmál a Lily si pouze odfrkla...

520 Slov
Ahoj. Já vím..začátek je nudný ale s touhle knihou máme s Kyaro014Rain (které za tohle moc děkuji 😍) ještě velké plány. Tak doufám že si tento příběh užijete. 😊

Poberti: Příběh dívky co měla být ve Zmijozelu!Kde žijí příběhy. Začni objevovat