„Jungkookie, proč se pořád díváš ven?" zeptala se Jungkookova mamka, když Jungkok už za tenhle den už byl asi posté u okna. „Ale... jen tak," vydechl Jungkook tiše a potom se posadil ke stolu. Jeho mamka se usmála a rozcuchala mu vlasy. „Vypadáš zamyšleně, co se děje?"
„Já jen... Jin a Jimin měli přijet, když už mám ty narozeniny."Jungkook si rychle došel pro mobil a začal svým kamarádům volat, ale ani jeden z nich to nebral. „Kurva, co to je s váma..." zamumlal si pro sebe Jungkook a podíval se na čas. 17:54...
„Zlatíčko, pojď si už sfouknout ty svíčky, musíš do stihnout do těch šesti!" zakřičela jeho mamka zespoda a Jungkook si povzdechl. Prohrábl si vlasy a mobil odložil. „Už jdu!"
Jungkook došel dolů a jeho mamka začala zapalovat svíčky, jenže v tu chvilku někdo zazvonil.Jungkook vykulil oči, přiběhl ke dveřím a hned, co je otevřel, tak ho dva kamarádi objali. „Panebože! Už jsem se lekl, že to nestihnete!" zasmál se Jungkook a Jimin s Jin se odtáhli. „Pardon... to ty korejské dráhy," zavtipkoval Jin a všichni šli k dortu.
„Ještě si je nesfoukl?" podivil se Jimin a Jungkoko zakroutil hlavou. „Ne... čekal jsem na vás."„Tak na co ještě čekáš? Foukej!" popohnal ho Jin a Jungkook se zasmál. Jeho mamka se pousmála a čekala na to, až je sfoukne.
Jungkook se zhluboka nadechl a zavřel oči. „Prosím... jen ať tím osudem nikomu neublížím..."Jungkook sfoukl svíčky a Jin zkontroloval čas. Bylo přesně šest večer, takže si oddechl, jelikož kdyby to bylo později, tak by měl větší šanci na špatný osud...
Jenže...
Jungkook se zničehonic chytil za hruď, spadl na kolena a sykl bolestí. „T-to bolí!" zakřičel Jungkook a všichni se polekali. Sklonili se k němu, jeho mamka shodila dort a volala záchranku.
Jungkook ještě hlasitě zakřičel bolestí než upadl do bezvědomí, ze kterého se probudil až o dva dny později v nemocnici...
„Radost, štěstí a zábava bude na tvém každodenním pořádku. Najdeš si spřízněnou duši, budeš mít rodinu a budeš šťastný..."
„Veselé patnácté narozeniny, Jeon Jungkooku..."----
Člověk si musí projít veškerou bolestí na světě než bude moct být šťastný...
rIgHt?:)
No nic, zatím se asi na pocity ze 3 kapitol ptát nebudu :D Ale snad to vypadá lákavě ><
ČTEŠ
The Fate - Vkook/Taekook [k.th x j.jk]
Fanfiction<Dokončeno> Lidé dovršení patnácti let zjistí svůj osud a nemohou se mu vyhnout. Kim Taehyung - věčně usměvavý chlapec. Jeho osud ho ale změnil. Co když se jeho osud, ze kterého vyplývá, že má být navždy sám, se protne s úplně opačným osudem...