Kira procházela rušnými ulicemi. Byl to jiný svět. Prolínali se tu bohatí lidi, kteří se hnali za úspěchem a bohatstvím a neuvěřitelně chudí bezdomovci, kteří se snažili jakkoliv si vydělat jediný cent, tím že zpívali, tančili nebo jenom nastavovali dlaně. Kira byla zaražená z tohoto světa. Podívala se vousatému muži do obličeje, který se zarazil z jejího pohledu. Pokrčil obočí aby viděl lépe. Možná ji poznal, a tak hned odvrátila pohled a přidala do kroku.
"To je ta holka!"vykřikl z dálky vousatý muž a prstem na ni ukazoval. Na druhé straně ulice se procházeli dva strážníci. Jakmile uslyšeli křik muže, zahleděli se na dívku, na kterou ukazoval. Kira si jich všimla a začala utíkat. Narážela do lidí, co jí stáli v cestě. I strážníci naráželi,ale omlouvali se. Policista volal do vysílačky další posily. Kira vběhla do silnice. Silnice byla plná aut a málem ji srazily,ale Kira každé auto, které ji ohrožovalo silou paprsků odhodila na střechu. Lidé na chodnících začali panikařit a křičet. Uslyšela sirény blížících se policejních aut. Běžela do křižovatky,kde ji pronásledovala policejní auta. Policisté vystoupili a schovali se za auta. Ruce s nabitou zbraní natáhli přes kapotu.
Kira pobíhala a snažila se dostat ze začarovaného kruhu. Vzlétla a odhodila auta z dosahu. Znovu byla zase volná a letěla pryč z dosahu policie.
Doletěla na Times Square, kde se snesla na silnici. Pohlédla na interaktivní bilboardy, které byly pořád dokola plné reklam. Ale reklamy zmizely. Objevila se tam nová reportáž, kde znovu mluvili o Kiře a její nynější lokaci nacházení. Objevilo se video ,kde před chvílí byla na křižovatce proti policistům. "Právě jsme obdrželi zprávu,že před několika minutami zaútočila hledaná dívka na předměstí poblíž Times Square. Policie se dívku snažila zastavit,ale dívka je moc nebezpečná. Kvůli rušnému davu kolemjdoucích nezahájili ani palbu,aby nezasáhli civilisty. Dívka je tedy na útěku a stává se nejpřísněji hledanou osobou. Generální ředitel FBI vypsal i šestimístnou peněžní hodnotu pro její dopadení."tak skončila moderátorka brzké zprávy a Kira se dala na útěk. Utíkala co jen mohla. Lidé si ji všímali. Viděli ji jak ladně skáče po kapotách autech a vznáší se několik desítek metrů nad zemí. Auta na ní troubila a Kira se více stresovala. Stres je její největší nepřítel. Ví, co jí způsobuje a musí se odtud dostat,co nejdřív,aby se něco hrozného nestalo. Po několika minutách letu se dostala na několika kilometrový most. Vzlétla na vrchol železné konstrukce,po které běžela pryč od New Yorku. Bylo slyšet její dupot na železo, které vibrovalo do ocelových lan. Slyšela policejní sirény. Doufala,že nevědí,kde se právě teď nachází. Žádná policejní auta pod sebou neviděla,takže se alespoň na malou chvíli uklidnila.Seběhla obloukovou konstrukci, která připomínala skluzavku. Seskočila zpátky na tvrdou zem. Na chvíli se zastavila,aby popadla dech. Opírala se předkloněná o kolena a rozhlížela se okolo sebe.
Byl klid.
Nic se nedělo.
Znovu se narovnala a přidala do kroku. Šla vedle dálnice. Nebyly tu žádné domy, ale zelená příroda. Šla stále po hlavní,dokud se neblížila křižovatka.
"Na jakou stranu?"povzdechla Kira se zastavením. Rozhodla se pro zůstání na levé straně. Když po několika kilometrech vyšla po asfaltové cestě z lesa, objevila se poblíž cihelné vesničky. Možná to bylo městečko,ale nikde nikdo. Bylo jí to zvláštní. I kdyby tu někdo byl, asi nebudou tak moderní,aby poslouchali zprávy a mohli Kiru poznat. Vstoupila tedy do prázdné ulice. Procházela mezi opuštěnými krámky, které měli vysklenou výlohu. Přes okna byla přitlučená dřevěná prkna. Zvedl se vítr a povznesl pár povalených novin a papíru. Jeden papír přistál ke Kiře. Zastavila se a zvedla ho.
"Na příkaz tajné organizace pro vyšetřování nadpřirozených a paranormálních věcí, opusťte město" Kira se zlekla a znova si ho přečetla. Nemohla uvěřit vlastním očím. Je tohle léčka?
Kira si papír přehla vejpůl a vložila do kapsy. Dala se do kroku, a opatrně se soustředila na okolí kolem sebe. Někdo tu na ní čeká. Nikam nezahýbala. Šla stále uprostřed hlavní silnice. Žádná auta tu nebyla. Jenom uzamčená kola ve stojanech. Uslyšela klapot křídel holubů, kteří vyletěli z vedlejší opuštěné ulice. Kira věděla,že tam někdo je. Cítila svůj zrychlený tep. Dívala se do opuštěné ulice,odkud vyletělo hejno vystrašených holubů.
Najednou se tam objevilo obrněné auto. Kira s leknutím couvla a otočila se za sebe. Za ní se objevilo další obrněné vozidlo. Z okrajů střech mířili vojáci s neprůstřelnými vestami a černými helmami. Objevili se i ze severní a jižní strany další obrněná vozidla. Po chvíli se objevili i dva vrtulníky, jenž poletovaly nad jejich hlavami.
Kira byla v pasti. Teď se nikam nedostane. Jakmile se začne bránit,zabijou ji. Vojáci vystoupili z vozidel a v pokrčeném poklusu běželi naproti ní.
Prsty ji začali jiskřit. Aniž by chtěla útočit, její výjimečné schopnosti se začali bránit. Paprsky se divoce rozrostly a odhodily vojáky.
Ostatní vojáci okamžitě zareagovali. Spustili palbu. Kira strachem poklekla a dlaněmi si překryla uši. S brekem se dívala na zem. Než náboje k ní dolétly, vytvořila se kolem ní kopule paprsků, které jí chránily. O zářivé kopuli nevěděla. Zjistila to, když necítila žádné střely. Pozvedla hlavu a rozhlédla se. Seděla uprostřed žlutě jiskřící kopule. Náboje se odrazily naproti vojákům. Naštěstí vojáci byli chráněni vestami.
Kira se zvedla a kopule zmizela.
Najednou vystřelili tlakovou vlnu, kvůli které Kira pomalu omdlévala.
Tlaková vlna ji vzala všechnu sílu a energii. Houpala se na místě.
Z vozidel vystřelily železné okovy, které pohltily její ruce z obou stran. Objevila se v poloze jako sám ukřižovaný Ježíš. Nemohla se bránit, byla vysílená. Z bezpečné vzdálenosti vše natáčeli reportéři.
Když vojáci zjistili,že je bezbranná, přiběhli k ní s nabitými zbraněmi a obklíčili ji. Došel k nim i muž v kravatě. Postavil se před ní a pronesl: "Jsem agent CIA Everett K. Ross. Zatýkáme tě za útok ve školní budově, na úřední osoby a za ohrožení života několika lidí. Máš právo nevypovídat. Vše co řekneš, bude proti tobě. Nasaďte jí náhubek."
Vojáci ji přes pusu nasadili železný náhubek a uvolnili okovy připevněné k autům. Vedli ji za řetězy do skleněné krychle v dodávce, kde se posadila.
Kolem ní si sedli vojáci a dodávka se zavřela.
ČTEŠ
Yelloween~Síla Magie
FantasiHydra prováděla pokus o lidské embryo z tělních buněk svých zajatců. Jediný devátý pokus byl úspěšný. 09 neboli Kira vyrůstala v temnotě Hydry. Podědila po neznámých rodičích nadpřirozené schopnosti, které chtěla Hydra využít jako zbraň proti Shield...