" Bölüm şarkısı : Frankie Valli - can' t take my eyes off you "Ayşegül 'den
" selam millet "
Bakışlarımı Fatma ve konuştuğumuz konudan çekip masamıza gelenlere baktım.
" oo hoşgeldiniz" dedim
Gelenler Kağan ve Berkeydi
" nasılsınız gençler " diye direk sormuştu kağan .
" iyi " diye yanıtladı Hilmi .
Kağan gözlerini üstümüze çevirdiğinde önce bana sonrada Fatmaya baktı.
" kızlar bu ne şıklık gözlerim kamaştı " ikimizin ortasına gelip önce benim sonrada fatmanın elini öpmüştü.
" sağol sende çok şıksın " diye yanıtladı ve gülümsedi Fatma .
Dans müziğinin değişmesi ile Evliyalarda masaya gelmiş , Kağan ve Berke ile tanışmışlardı.
İlerleyen saatlerde Evliyalar yorulduğunu söyleyip eve geçmişlerdi. Batuda onlara eşlik etmişti. Biz biraz daha kalmak istediğimizi söylemiştik. Onlar gittiğinde bizde masada altı kişi kalmıştık. Herkes tuhaf bir şekilde birbirine bakıyordu. Aradaki gerginliği anlayamamıştım .
Ortamdaki gerginlik Kağanın sesi ile dağılmıştı.
Fatmaya dönüp " Fatma' cığım dans edelimmi ? "
Deyip . Elini uzatmıştı.
Fatma bir Hilmi ye birde Kağanın uzattığı eline baktı sanki Hilmiden bir yanıt bekliyormuş gibi.
Hilmi kafasını başka yöne çevirdiğinde sinirlendiğini hissetmiştim.
İkisinininde bariz belli duyguları vardı ama söyleyemiyolardı.Fatma hep ilk adımı karşı taraftan beklediği için her ne kadar ona karşı olan duygularını bilsede ilk adımı ondan bekliyordu . Bu yüzden ondan bir adım görmedikçe ona adım atmıyordu.
Hilmide açılmama konusunda istikrarını sürdürüyordu.Fatma Hilminin kafasını çevirmesi üzerine gözlerini sıkıca yumup . Kağanın uzattığı elini tuttu ve " ELBETTE " diye yanıtladı.
Kağanda memnun bi şekilde gülümsedi ve dans pistine doğru yol aldılar.
Hilmi ise kafasını hala çevirmemişti.Uzun süre dans etmişlerdi. Hepimizin gözü onların üzerindeydi.Hilmide sonunda kafasını çevirip onlara bakmıştı.
Birlikte gülüştüklerini gördük . Mutlu bir biçimde dans ediyolardı.Berkenin sözleri ile bakışlarımız onu bulmuştu.
" Kağanı birazcık tanıyosam bu kızı asla kaçırmaz . İki Haftaya kadar da sevgili olurlar bence " ve ekledi " dimi ays ? "
Gözler bu sefer bana döndüğünde Her ne kadar Hilminin hislerini bilsemde onu onaylama isteği duymuştum.
" aynen Kağan bu sonuçta her şey beklenir " dedim . Hilmiye baktım. Kusura bakma Hilmicim ama sevdiğini söylemezsen böyle başkalarıyla izlersin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Kanunu Yok|OZAY
Romance" ... Aşkın kanunu yok , kanunları biz yazıcaz Ayşegül ... "