" Bölüm şarkısı : paramore - decode "
🌸🌸🌸
Ayşegülden
" böyle güzelsin hep böyle kal olur mu ? "
Ozana gözlerimi yumdum ve nedenini bilmediğim bir şekilde devam etmesini bekledim.
" böyle saf , temiz , masum " deyip usulca yanağıma bir öpücük kondurup biraz geri çekildi.aramızdaki mesafede açılmıştı.
" krem için teşekkürler "
" rica ederim " deyip bende geri çekildim ve ayağa kalkıp denizi gösterdim.
" e hadi Ozi bütün gün oturacakmıyız ? "
" tamam hadi yarış o zaman " deyip oda ayağa kalktı.
" okey bana uyar " kafa sallafığında ikimizde aynı hizaya geldik .
Elini kaldırıp saydı " 3, 2, 1 başla !" Deyip koşmaya başladı . Deniz ile şezlonglarımızın arasında çok mesafe yoktu aslında ama yinede işin eğlencesi işte.
Benden bir adım önde koşuyoduki hızımı artırıp ona yetiştim. İkimizde aynı anda denize girdiğimizde kazanan olmamıştı hayliyle .
" oof bu olmadı ki ikimizde aynı anda girdik ama " dedi.
" valla bidaha başa dönemem Ozan mızmızlanma "
" of tamam be gıcık Ayçegül hayır ufak tefeksinde nasıl bana yetiştin anlamadım ki "
" Ozii bak benimle dalga geçme " deyip elimle ona su attım.
Oda boş durmamıştı tabi eliyle bana su atıyodu." bak bak bizim civcive varmısın bi yarışa daha "
" sonuna kadar " dedim.
Eliyle bana sınır çizgisini gösterdi
" ne dersin ?"Gösterdiği yere bakıp tekrar ona döndüm .
" ne oldu korktunmu ? "
" valla Ozancığım burda korkması gereken biri varsa oda sensin karşında bir karadeniz kızı var hani bilmek istersin diye " deyip kıkırdadım.
" ne var bende Ankaralıyım Allah Allah "
" unuttuğun bişey var Ankarada deniz yok " deyip güldüm ve bir şey demesine izin vermeden yüzmeye başladım.
Ozan arkamdan mızmızlansada oda bana yetişmişti.
Unuttuğum bişey vardı ki kulaçları çok büyüktü ve benim üç kulacım onun tek kulacı falan olabilirdi.
Bitiş noktasına baktığımda az kaldığjnı gördüm. Hızlanıp aramızdaki mesafeyi artırdım. Biraz geride kalmıştı.Bitiş noktasına vardığımda Ozanda gelmişti. Ama ben kazanmıştım. Geldiğinde ona dil çıkarttım.
" ne oldu Ozi kim korkuyomuş . Ben karadenizliyim oğlum "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Kanunu Yok|OZAY
Romance" ... Aşkın kanunu yok , kanunları biz yazıcaz Ayşegül ... "