1❦

785 63 7
                                    

Takip ettiğim Youtuber'lardan birinin attığı videoyu açmış ve sessizce izlemeye başlamıştım. Kanalın konusu paranormal ve ürkütücü bulduğu Youtube, Instagram, Facebook ve benzeri kanalları-hesapları incelemekti.

"Tam iki yıldır, asla yayını kapatmadı."

Holly Min diye bir kanldan bahsediyordu. Kanal tam iki yıldır aralıksız canlı yayın yapıyormuş ve yayını yapan genç tuvalet dışında hiç odadan ayrılmıyormuş --ki girdiği yerin banyo olduğu görünüyordu--.

"Daha çok böyle video gelmesi için..."

Videodan çıkıp hemen arama motorun Holly Min yazmıştım. Şu an yayında olan bir kanal çıkmıştı. Yayına basıp bir süre açılmasını beklemiş ve açıldığında sadece izlemeye başlamıştım.

Uyuyordu ve ben bunu mu izleyeceğim? deyip yayından çıkacağım sırada esneyerek yataktan kalkmıştı. Çıkmaktan vazgeçip izlemeye başladığımda bir süre etrafına bakınmış ardından yataktan kalkıp banyoda yüzünü yıkamıştı. Sonra gelip kameranın önündeki sandalyeye oturmuştu. Kameraya bir kez bile bakmadan birşey yazmaya başlamıştı, arada kalemi dudakları arasına alıyor ve kameranın arkasına bakarak düşünüyordu.

"Bu çocuk, bana nereden tanıdık geliyor?"

Kendi kendime mırıldandığımda çocuk kameranın tam merceğine odaklanmış ve gözlerimin içine bakmıştı. Ben kaşlarım çatılırken gözlerini kameradan çekip odada görünen tek cama bakmıştı. Başını iki yana sallayıp önündeki şeyi yazmaya devam ettiğinde yarın girme şartıyla yayından çıkmıştım.

live broadcast and daeth •°• yoonkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin