Lütfen multinin hepsini dinleyin ✨
"La la la... Ege hadi yatalım." Kurduğum cümleye hitaben gözlerini hızla bana çevirdi ve ağzından birkaç şok nidası çıkarttı. "Deniz yatalım derken neyi kast ettin? Birlikte? Sen ben? Biz? Beraber mi?"
"Hayır Bay Geri Zekalı, ben kendi odamda yatacağım sende misafir odasında." Bir çocuk gibi gözlerime baktı ve konuşmaya başladı. "Ama Deniz lütfen beraber uyuyalım. Lütfen... lütfen... lütfen..."
"Bana öyle yeşil yeşil bakma. Kıyamıyorum sana, biliyorsun."
"Deniz'im, canım benim gel o zaman beraber uyuyalım. Aşkım, hayatım, cicim." Ama o çok güzeldi ve ben onun güzelliğine karşı koyamıyordum. Bilmediği tek şey ne kadar güzel olduğuydu. Sanırım bu adam hayatımda varlığını sürdürdüğü sürece onu feci derecede kıskanıp, daraltacağım.
"Tamam baş belası, tamam."
"Ay benim biricik en sevgili sevgilim..."
"En sevgili derken? Başka sevgilin de mi var senin? Hayır var ve bana söylemiyor musun? Bak Ege ilk günümüz zaten, ne ara üstüme gül kokladın." Tepkim üzerine gözlerini gözlerime dikti ve ellerimi tutup konuşmaya başladı.
"Hayır sevgilim, hayır. Ben seni çok seviyorum. Eğer bunu kanıtlamamı istersen asla gocunmam. Çünkü burada sen varsın," deyip eliyle elimi hızla atan kalbinin üzerine koydu. "Ben seni bağıra bağıra şarkı söylediğin, kollarımda ağladığın, köpeğimle oynadığın, muzlu kek yediğin, bana 'Kalbin çok güzel kokuyor Ege' dediğinden beri seviyorum. Bana asla planımda olmayan şeyleri yaşattın. Hiç planım yokken aşkla ilgili sınavım gibiydin, tuttun elimden beni çekip çıkardın karanlığımdan. Ben sana ihanet edemem, bedenim etse dahi kalbim edemez." Ege usulca bana yaklaştı ve dudaklarını göz yaşlarıma bastırdı. O ana kadar ağladığımın farkında değildim bile. Yavaşça Ege'yi kendime çektim ve ona sarıldım.
"Seni çok seviyorum Ege. Seni çok seviyorum." Kollarımı sanki ona sığınmak istiyormuş gibi daha da sıktım etrafında.
Bir süre öyle durduktan sonra ondan ayrıldım ve yüzlerimizi yaklaştırdım. Elleri belime giderken bende ellerimin birini omzuna birini de saçlarına atmıştım. Gözlerimi kapatmadan önce hissettiğim dudaklarıma değen dudaklardı.
Merhaba bibiklerim... size birkaç adet duyurum var. Birincisi eğer aranızda rahatsız olanlar olmayacaksa bir tane eşcinsel karakter eklemek istiyorum. Eğer rahatsız olacak olan varsa yorum atsın (ne kadar umrumda olur homofobik yorumlarınız bilmiyorum ama hdwpşdqkodpwldkwş). Bir de fark ettiğim ve beni fazla rahatsız eden bir şey var. Artık yazamadığımı düşünüyorum. Kabiliyetimi kaybetmişim gibi geliyor ve üzülüyorum. Tabii ki yorumlar size kalmış belki beğenirsiniz bilmiyorum ama daha iyisine layık olduğunuzu düşünüyorum. Ve yazamadıkça kendimi kötü hissediyorum. Sizi seviyorum yorum ve vote bekliyorum 💜💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yağmur |texting
RomanceAnonim: Hadi dışarıya çık. Deniz: Neden? Anonim: Yağmur yağıyor Deniz, sen seversin yağmuru. Hadi dışarı çık. 💫 "Deniz beni kalbine kabul eder misin, güzelim?" "Ederim anonim, ederim."