15-MEFTUN

11.6K 471 22
                                    

Okumadan önce lütfen yıldıza basmadan geçmeyin.

#İrem Derici- Meftun

Keyifli okumalar güzelliklerim..

¦~MEFTUN~¦

🌸

"Şu elinin haline bak!" diye kızgınca söylendim.

Elinin üzeri resmen ezilmişti. Oksijenli suyla kanlarını temizlerken bir yandan da ona kızıyor hayıflanıyordum. Her pamuğu eklem yerlerinde gezdirdikçe yüzüm buruşuyordu. Sanki onun değil de benim canım acıyordu. Başımı kaldırıp ona baktığımda duraksadım. Asaf, yüzüne yarım bir gülüş kondurmuş beni hayranlıkla seyrederken yutkunamadım bile.

Uzun süre gözlerinin etkisi altından çıkamadım. Kafamı iki yana salladıktan sonra kaşlarımı yapay bir kızgınlıkla çattım.

"Bir daha kendine zarar vermeyeceksin duydun mu beni?"dediğimde genişçe gülümsedi.

" Asaf, gülmeyi keser misin.. "

" Neden, yoksa dikkatini mi dağıtıyorum, "diye alaya vurunca burnumdan bir ses çıkararak homurdandım.

" Yalnızca sinirimi bozuyorsun, "diye homurdandım.

Asaf birden bana doğru yaklaştı ve yüzlerimizi birbirine hizaladı. Nefesimi tuttum.

" Sinirlenince söylemiş miydim.. "diye mırıldandı.

Ona merakla baktım. Eli yanağıma gitti. Parmakları tenime değerken gözleri ışıldıyordu. Bende ona parıldayan gözlerle bakıyor heyecanımı kontrol altına almaya çalışıyordum ama Asaf'ın bana bu kadar yakın durması buna engel olmuyor değildi.

"Yanakların feci halde kızarıyor.." diye sözünü kısıkça tamamladı.

Kaşlarımın ortasında bir yarık oluştu. Şu an utançtan ölebilirdim.

"Çillerin belirginleşiyor.." dediğinde bu konuşmanın nereye varacağını merak ediyordum.

Bana en güzel gülüşünü sununca kalbim nitekim tekledi." Ve bu benim çok hoşuma gidiyor.."deyince dayanamayıp ufak bir tebessüm yolladım ona.

Asaf'ın parmakları boynuma usulca indi. Uzun parmakları boynumu sararken burnunu burnumun üzerine yaslayıp hafifçe sürttü.

" Sana çok direndim Günçiçek. Ama yapamadım. Senden vazgeçemedim. Kalbime söz geçiremedim."

Baş parmağı çenemin altını okşadı. "Ne zaman düştün kalbime bilmiyorum ama çok fena beni kendine vurgun ettin."

Sözleri kalbime ilmek ilmek işlenirken sessiz bir iç çektim. "Asaf-"

"İki gün," dedi bir anda sözümü keserek.

Anlamayarak gözlerinin içine baktım.

"İki günümüz var. Birlikte zaman geçirebileceğimiz.. Bence bunu iyi değerlendirmeliyiz," diyerek benden ayrıldı ve ayaklandı.

Acı Sevda(Tutkun Serisi-2-) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin