Jimin se vrátil do pokoje co nejrychleji mohl a sám si všiml hluku, co zněl jako když někdo zvoní na vchodový zvonek. Kdo to může být? Takhle hluboko v lese... Stále jen přemýšlel nad tím, jak se sem mohl dostat a co s ním vůbec bude dál.
Byl opřený o dveře místnosti a hleděl do prázdna. Hedvábné záclonky vlály ve vzduchu od toho, jak bylo okno pootevřené a dovnitř profukoval jemný vítr.
Jimin zavřel oči a rukama si přikryl tváře. Stále opřený o dveře si sedl na zem a pokusil se nad ničím nemyslet. Ale komu by to v takové chvíli šlo?
Jeho srdce bylo jako sopka, která má každou chvíli explodovat. Kookie. Jeho milovaný Jeon.
Před očima měl stále jeho postavu. Jeho velké černé oči, které se na něj zpříma dívají a jeho velké ruce, které ho objímají.Ruce natáhl před sebe a opřel si je o kolena. ,,Jak se z tohohle dostanu?" Ptal se sám sebe.
Na druhé straně, Jungkook, byl vzteky bez sebe. Nejdřív Jimin neposlechl něco tak jednoduchého, jakou je zákaz nevycházet z pokoje a teď ještě někdo bouchá na dveře.
Rozešel se k nim a vzal za kliku. Obývák ve kterém zrovna byli je hned kousek od vchodu do domu, takže Jeonovi netrvalo dlouho a dveře otevřel dokořán.
Jin a Joon už dávno věděli kdo to je a tohle pro ně bylo jen další znamení toho, že opravdu ztratil další jeho schopnost. Neměl ani tušení, že kousek od nich stál Jimin a teď neví, kdo je za dveřmi. Jin se o něj začínal opravdu bát, ale věděl, že stres pro něj v těhotenství není dobrý, takže doufal, že Chim bude ten co vyřeší všechny problémy. Že bude Královnou.
Když Jeon otevřel dveře, stál tam Yoongi a někdo další se schovával za ním.
,,Co ten tady kurva jako dělá?!" Zařval Jungkook a Jin se okamžitě otočil jeho směrem. ,,Tae! Díky bohu!" Jin přiběhl k Taemu a objal ho. Kook zakroutil očima a hlavu si podepřel rukou.
,,Může mi někdo laskavě vysvětlit, co se to sem všechno schází?! Kdo kdy dovolil sem brát děcka?!"
,,Kookie, sám sis sem jedno děcko přinesl," osočil ho Joon. Ruce měl překřížené na své hrudi plné svalů a nemohl uvěřit tomu, že někdo takový může být jejich Král.
Yoongi se zamračil a začal; ,,Nejsi jediný, kdo si našel novou hračku," řekl. Tae ho dloubl do zad, protože titul hračka se mu zcela úplně nezamlouval. ,,Tohle je Taehyung, určitě ho znáš," odpověděl Yoongi a díval se Jeonovi do očí. ,,Jimin je tady a Tae ho chtěl vidět. Co bych pro něj neudělal?"
,,Děláš si prdel?" Jungkook hořel zlostí, ale sám věděl, že je momentálně mezi nimi pomalu nejslabší a vyskakovat si zrovna před Yoongim nemohl. Yoongi je čistokrevný, stejně jako Jeon a Joon a to znamená, že je skoro stejně silný jako on i přes to, že král není. Taky stejně jako on byl Alfa.
,,Kookie, pusť ho dovnitř. Jimin bude štěstím bez sebe!" Vzal ho za ruku Jin a Tae se mu vyškubl z náruče. Kim se rozmáchl směrem ke králi a ukázal si na něj prstem, druhou rukou v bok.
,,Teď mi řekni, kde je můj Chim?"
,,Tvůj Chim?" Odsekl ho Kook. Stejně jako Taehnyug si dal ruce v bok a narovnal se v zádech aby ukázal jeho sílu.
,,Nahoře po schodech a poslední dveře na konci chodby," rozsekl je Jin. Jungkook pro něj po tolika letech hrozba nebyl, především ne ve stavu, v jakém se Alfa momentálně nachází.
ČTEŠ
I Am His Fucking Queen //JiKook
Fiksi PenggemarPark Jimin to nikdy neměl lehké. Na rodiče v životě štěstí neměl a momentálně žije jen se svým otcem, který na krku nemá nic jiného, než chlast a dluhy. A když už se zdá, že nic nemůže být horší, Kim Taehynug ho zatáhne do jednoho z luxusních barů v...