„Jungkooku, co se ti stalo?" zeptal se Namjoon, když se Jungkook ukázal na obědě. Jungkook se zasmál a mávl rukou. „Jen... někdo někoho šikanoval, tak jsem se tam vpletl."
„Tohle už nedělej," vydechl Hoseok a Jungkook se zamračil. „Nechci, aby někdo někomu ubližoval. Proto jsem mu pomohl..."
„Chápu, ale... dávej pozor. Někteří nemají moc osud, který by byl prospěšný pro ostatní," zamumlal Yoongi a Jungkook jen přikývl. Vzal si jídlo a s kluky došel k nějakému stolu. „Víte, potkal jsem-"„Hele! Někdo má hladík?!" zasmál se znovu Sehun a Jungkook se podíval tím směrem, odkud šel jeho hlas. Viděl tam opět jeho... toho kluka. Držel pevně svůj tác s jídlem a snažil se projít skrz Sehuna a jeho kamarády. „To si děláš prdel..." zamumlal Jungkook a zvedl se. Jenže Hoseok ho strhl zpátky. „To být tebou nedělám... je to hajzl a nikdy to nedopadne dobře-"
„Ten kluk potřebuje pomoct!" vyjekl Jungkook a Hoseok si povzdechl. „Kdyby se nebál, tak by pomoct nepotřeboval..." zašeptal tiše a Jungkook se na něj podíval.
„Co tím myslíš?" zeptal se a Hoseok mávl rukou. „Nechoď tam prostě..."Jungkook si odfrkl a rozešel se k nim. Byl za Sehunovými zády, takže do něj strčil tak, že spadl. To samé udělal s těmi jeho kamarády a přišel k chlapci. „Dokážeš se někdy nedostat k nim?" zamumlal Jungkook tiše, vzal mu tác jednou rukou a tou druhou ho chytil za ruku.
Jungkook ho přivedl k Hoseokovi a ostatním, ale chlapec se zmítl. „Nech mě být. K nim nejdu..."
„Proč?" zeptal se nechápavě Jungkook a chlapec se na něj podíval s bolestí vepsanou v očích. „Nechci..."
„Fajn..." vydechl Jungkook a chtěl jít s chlapcem jinam, ale tentokrát to byl on, kdo schytal silnou ránu od podlahy.„Zmrde, budeš se pořád tý děvky zastávat?!"
ČTEŠ
The Fate - Vkook/Taekook [k.th x j.jk]
Fanfiction<Dokončeno> Lidé dovršení patnácti let zjistí svůj osud a nemohou se mu vyhnout. Kim Taehyung - věčně usměvavý chlapec. Jeho osud ho ale změnil. Co když se jeho osud, ze kterého vyplývá, že má být navždy sám, se protne s úplně opačným osudem...