"Ono što nikada nisam"

188 8 2
                                    


Ne marim. Igram.

Okušavam sreću, osjećam vatru u mojim venama, rizikujem na ogromnim štiklama.

Večeras, nova ja, igrom i znojnim tijelom izbacujem iz sebe frustraciju i negativnu energiju.

Večeras, radim ono što nikada nisam.

Večeras, radiću ono što nikada nisam.

***

Iako su već pola sata u klubu, unutra vazduh postaje već zagušljiv i već je gotovo sve puno. Helen je posmatrala sve te nasmiješene ljude koliko uživaju, pa je i ona uživala, ispijajući svoj sokić.

Nije marila što je na ogromnim štiklama, u uskoj haljinici, osjećala je čudnu energiju u vazduhu i predosjećala nešto, i tačno je znala da je ovo ono što joj je bilo potrebno.

Iako nije tip za žurke i provode, večeras joj se ovo opasno dopada. Pitala se koji je đavo ušao u u nju, ali joj se dopada osjećaj i nije mogla da se kontroliše.

''Kada sam mislila na provod, nisam mislila na to ''Helen pije negazirani sokić sa slamčicom!!'' Davina je kroz zube ironično govorila.

''Ovo je zagrijavanje.'' provalila je Helen nasmiješeno, na šta je ona prevrnula očima i eksirala svoju treću tekilu, naručivši još jednu.

''Ej, plavokosa, može li malo laganije to?'' upitao ju je Zayn zabavljeno, na šta mu je odgovorila samo podignutom obrvom.

''Ne mislim da te nosim kući pijanu i ko zna kakvu, plavokosa'' dodao je.

''A ja mislim da imam noge, hvala Bogu, i jezik, kao i ostatak svog tijela, kako bi došla do svoje kuće, ne moraš ti da me nosiš!'' zabavljeno mu je odgovorila Davina.

''A šta planiraš sa svojim nogama, jezikom i ostatkom svog tijela da radiš, plavokosa?'' jezikom je okrznuo svoju donju usnicu, gledajući sada u rumenu Davinu, ne shvatajući šta joj se događa.

Odlično je igrao igru sa riječima, na šta ga je Helen zadivljeno posmatrala. Ima nešto čudno, ujedno i jako dobro u ovom dečku. Nije joj se uklapo u ovakve izlaske, nije joj djelovao kao takav tip, a nije ni znala baš razlog što je tu, ipak je ovo trebalo da bude žensko veče, no nije previše marila jer joj se zaista dopadao i sa zadovoljstvom je posmatrala ovu predstavu ispred sebe gdje su glavni likovi Zayn i Davina, i mogla se zakleti da je ovo prvi put da vidi Davinu da ostaje bez komentara.

''Mislim da si se dovoljno zagrijala'' Monika joj pruža čašicu tekile, uzimajući joj iz ruke negazirani sokić, sa sve slamčicom.

''Ej!'' folirala je svoju uvrijeđenost, pa je odmah uzela čašicu alkohola iz Monikine ruke.

Ne konzumiram često alkohol, ali večeras, što da ne? Pomislila je.

Malo se igrala sa čašicom, predomišljajući se, a onda eksirala sve do zadnje kapi, kao pravi pravcati alkoholičar. Osjećala je jačinu ovog alkohola niz svoje grlo, ali joj se dopadalo.

''Vau, krv nije voda!'' nasmiješeno Zayn prokomentariše, i dalje gledajući u Davinu.

Nasmijem se u sebi, znajući ka čemu ide ovo.

Davina, upala si u zamku, i to ni manje ni više nego ovakvom muškarcu, pomislila je u sebi dok ga je posmatrala. Crna kosa, trodnevna brada, crna košulja podignuta do laktova, dok njegove tamne farmerke pokazuju njegove duge i čvrste noge. Čime li se bavi? I gdje li ga je Monika našla? I kakva je to njena priča?

Iz glave joj ispare ova pitanja dok ispija još jednu čašu tekile, a zatim je Monika natjera da ustane i ode sa njom podij, ipak je ovo noć za provod.

Pogrešno vrijemeOnde histórias criam vida. Descubra agora