9. Kapitola

1.3K 234 41
                                    

Jungkook se zvedl a otočil se na Sehuna. „Co máš kurva za problém?!" zakřičel na něj a Sehun se zasmál. Ukázal na chlapce a ušklíbl se. „Tenhle je tu pouze pro srandu. Nechá se sebou zacházet, jak chceme my, tak toho pouze využíváme."
„Jsi odpornej!" vyjel na něj Jungkook a Sehun se rozhlédl. Celá jídelna je pozorovala, takže se ušklíbl. „Neříkej mi něco, co už dávno vím. Víš, jak támhle náš Kim Taehyung měl odporné tělo a když jsme mu tam přidali pár modřin, jak se nám líbil hned víc?"
Jungkook se podíval na Taehyunga za ním a tiše vydechl. „Měl by ses léčit... to to nikdo kurva neřeší?!" rozkřikl se Jungkook po jídelně a někdo mu odpověděl.
„Je to pouze chudinka se špatným osudem, co bys čekal?!" 

Jungkook si naštvaně vzal své jídlo, chytil Taehyunga za ruku a odešel z jídelny, přičemž za sebou nechával své „přátele".
„Kreténi odporní!" vyšlo z Jungkookových úst, když opustil jídelnu. Rozešel se k nějaké třídě, kde bylo prázdno, sundal židle a položil tam tác s jídlem. Taehyunga dostrkal k jedné židli a donutil ho se posadit.

„Ber si co chceš..." řekl Jungkook a začal jíst nudle. Taehyung tam jen na něj zvláštně koukal a zakroutil hlavou. „Je to tvůj oběd... já o svůj přišel."
„Dělej, jez nebo to do tebe nacpu," řekl Jungkook, nabral nudle na hůlky a dal mu je před ústa. „Notak, aaa..."
Taehyung se zamračil a chtěl odejít, ale Jungkook mu silně šlápl na nohu, tak Taehyung pootevřel ústa v němém výkřiku a už mu tam Jungkook strčil nudle.
„A jez..."

----

Panebože, já tak nechci do školy :((

The Fate - Vkook/Taekook [k.th x j.jk]Kde žijí příběhy. Začni objevovat