Nerdeyim Ben?

626 18 17
                                    

"Kızz kalk yerine yat ne yapıyorsun burda?" Annemin dedikleriyle yere yapışan suratımı kaldırıp etrafa baktım.

İlk başta annemin dediği gibi nerde olduğumu ve ne yaptığımı anlamadım. Sonrasında buraya nasıl geldiğimi hatırlayıp uyku sersemliğiyle güldüm.

Çok uykum geldi. Ve maalesef yarın ki matematik sınavı yüzünden uyumamalıyım.

Yüzümü yıkasam, pekii. İşe yaramadı. Birşeyler yesem, göz kapaklarım hala yerde. Tamam. Sanırım en iyi yolu biraz hareket. Hem ne demişler harekette bereket vardır( ne alakaysa) . Biliyorum, çok saçma ama işe yarayabilir.

Evin holunün başına geçtim ve banyoyu arkama aldım. Biraz ilerde sağda kiler ve onunda yanında da tuvalet vardı. Adeta bir sporcu edasıyla derin bir nefes aldım ve bacaklarımı açıp takla attım.

Ahh, ayağımı çarptım. Off uyku sersemliğiyle takla atarsam böyle olur tabi. Tam da tuvaletin önüne düşmüştüm. Bacağımın ağrısından kalkamıyordum.

Galiba en iyisi...Zzzzzz

Yerimden doğrulurken bunun gerçek mi yoksa rüya mı olduğunu anlamaya çalıştım. Annem;

- Sen niye burada uyudun? diye sordu.

- Yaa uykum açılsın diye takla atayım dedim sonra uyumuşum.

Annem bunu duyunca güldü ve tekrar yatmamı söyledi. Ben de emir büyük yerden dedim ve yattığım gibi uyudum.

Bu hikayeyi okuyan hiçkimseye sesleniyorum :D Yazdıklarım gerçekten benim başımdan geçmiş olan olaylar :))

Yorumlarınızı beklemekteyim :))

Destekleyen sınıf arkadaşlarım; İrem, esra, ilayda, fatma, irem, ecem ve deryanur' a öpücükler :*

Yok ArtıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin