Ma van a napja,hogy harcba szállok Hisokával.
Annyira izgatott vagyok,de miért? A harc miatt? Igen,részben,de maga Hisoka jobban izgalomba hoz. Szeretném újra látni. Valami megfogott benne. Talán elismerem őt,mert nagyon erős,de egyszerre félek is tőle.
Nem tudom hogyan,miképp,de valamilyen módon vonzódok hozzá.
Szerettem volna neki elmondani,hogy készen állok és tartozni sem szeretnék neki semmivel,így a nagy harcunk előtt át mentem hozzá az öltözőbe,ahol nagy sötétség honolt,talán 4-5 gyertya világított a szobában.
Ahogy beléptem,meg éreztem Hisoka vágyát a harcra. Rám emelte tekintetét,majd mélyen szemembe nézett.
-Felcsigázol...Gon~-nyögte nevemet,majd megnyalta szája szélét.
Egyre csak közeledett felém,mikor a harci vágy mellett meg éreztem még valamit. Talán...szexuális vágy?
A hirtelen gondolattól és érzéstől lesokkoltam,ezért Hisokának bőven volt ideje,hogy saját szája után az enyémet ízlelje meg. Apró csókot lehelt az ajkamra,majd elvált tőlem és a szemembe nézett.
-Hi...soka..-mondtam nevét hallkan,ő pedig száját a nyakamra vezette,amit erősen megszívott,utána belé is harapott,amitől felnyögtem.
-Goon~-búgta fülembe nevemet erotikusan,teli vággyal. Közelebb húzott magához,majd meg éreztem keményedő férfiasságát.
A férfi felkapott,én lábaimat dereka köré csavartam,majd újabb csókba invitált. Nem tudom miért hagytam. Talán a túl erős vágya át ragadt rám is.
Éreztem,ahogy Hisoka a szobában lévő kanapéra fektet,majd fölém mászik és elkezd megszabadítani ruháimtól.
Először zöld kis kabátkámat vette le,ezt követve trikóm is sorra került.
Pár pillanatra megállt,így nem tudtam mi lehet a probléma. Talán meggondolta magát.
-Goon~ Vedd le rólam!-parancsolta Hisoka,miközben ruháját rángatta.
Kérésének eleget téve levettem ruháit. Mindent,így Hisoka tökéletes teste nézett velem farkasszemet.
Tekintetem létévedt férfiasságára. Nem tudtam vissza fogni magam,így szokásomhoz híven az első gondolatomat ki is mondtam.
-Aah,ez valami óriásiiiiii.-mondtam hangosabban a kelleténél.
Hisoka csak felkuncogott megjegyzésemen.
A férfi nemességét látva elszégyelltem magam. Az enyém Hisokáéhoz képest egy hangyafasz.
Gondolkodásom közben Hisoka már nadrágomtól is megszabadított,így kezemet gyorsan kis kukacom elé kaptam.
-Hisokaa.-mondtam nyűgösen nevét.-Szégyellem.
A férfi pár néma pillanatig nézett rám,majd szólásra nyitotta száját.
-Még van hová fejlődnöd.-hunyta le szemeit,majd hirtelen kinyitotta,tekintetében pedig láttam valamit. Valamit,ami rosszat jelenthet rám nézve.- De most szopj le! Vedd a szádba!-ült fel a kanapén,engem a földre kényszerítve.
Letérdeltem és csak ültem. Nem tudtam mit tenni. Nem akartam a számba venni,azt sem tudtam mit tegyek vele.
-Csináld!-nézett le rám Hisoka követelőző pillantásával. Nem tettem semmit még mindig.-Csináld!-kiáltott rám a férfi.
-De nem tudom!-kiáltottam vissza.
-Fogd meg amelyik kezeddel szeretnéd. Ha akarod,mind a kettőt használhatod. Gondolj rá úgy,mint egy nyalókára. Igen,mint egy nagy nyalókára.-csillantak fel szemei.
Így,hogy Hisoka adott egy tippet,talán könnyebben fog menni. Vajon milyen íze van Hisokának?
Nyelvemmel végig nyaltam a férfi teljes méretén,majd kezembe fogtam azt és játszani kezdtem vele,mint egy nyalókával.
Körbe nyaltam pénisze tetejét,majd kisebb puszikkal leptem el azt.
Partnerem fejemet közelebb húzta nemességéhez,ezzel azt érve el,hogy a mérete fele teljesen bele hatolt a számba,ezzel majdnem megölve engem. Köhögni sem volt időm,Hisoka a csípőjét kezdte mozgatni egyre gyorsabban,majd megállt.
-Elég volt.-mondta,ezután vissza tessékelt a kanapéra,ahol neki látott a munkának.
A férfi először kezével kezdte kényeztetni férfiasságom. Fel-le húzkálta a bőrt makkomnál,kezével párat húzott egész méretemen,majd hozzám hasonlóan szintén végig nyalt méretemen,utána makkomat kezdte kényeztetni nyelvével. Körbe nyalta,megszívta,újra végig nyalt peniszemen és be kapta az egészet. Fejét fel-le mozgatta,én pedig halk nyögéseket hallattam. Tagadni sem tudtam volna,élveztem a helyzetet,de ennek is,mint minden másnak vége szakadt.
Hisoka lábaimat szét feszítette,majd ujjait a számba dugta,én pedig nyalni kezdtem őket. Nem sokkal később ujjait,amik a számba voltak,lent,a fenekemben éreztem meg. Először csak az egyiket,utána már a másikat is és ezt követte a harmadik. Óvatos volt,nem vad. Ki-be húzkálta bennem őket,majd férfiasságát illesztette bejáratomhoz.
Elejét be nyomta,majd megvárta,hogy megnyugodjak. Mikor úgy érezte,hogy mehet tovább,élt is lehetőséggel. Mélyebbre hatolt bennem,majd szép lassan mozogni kezdett.
Fejemet a férfi nyakába fúrtam,ezzel elnyomva hangomat.
Minden percel gyorsabban mozgott,én pedig át karoltam őt. Testét közelebb húztam az enyémhez és Hisoka nyakát kezdtem harapdálni,ezzel is tompítva hangomat.Éreztem,ahogy kitölt belülről,kisebb sóhajait is hallottam fülem mellett.
A férfi kicsit lassabb lett,erotikus csípő mozgása és ahogy kezével férfiasságomat kényeztette,egyszerűen annyira jól esett,hasamban pedig éreztem valamit. Megfeszült,így a férfiasságomból áradó élvezetem a hasfalamra került.
-Megvagy Gon.-nyalt bele fülembe.
Újra gyorsított tempóján,nem sokkal. Pont csak egy kicsivel,hogy még mindig élvezni tudjam amit csinál.
Ösztöneimtől vezérelve le húztam magamhoz a férfit egy mély,hosszú csókra. Párszor bele nyögtem,majd Hisoka is kezdett egyre többször sóhajtozni. Úgy gondoltam ő is el fog menni,ekkor kezemmel meg markoltam hátsóját,így jobban magamba nyomva őt.
Nem kellett neki sok. Engem követve ő is a csúcsra ért. Belém engedte nedvét,ezt követően mélyen szemeimbe nézett és egy utolsó csókba invitált. Amint abba hagytuk,megnyalta számat. Mély levegőt vett és beszélni kezdett.
-Nem számít hol vagy,kivel fogod csinálni,de rám fogsz gondolni. A testem rabja leszel. Az én rabom leszel! Várok rád. Nőlj fel hamar...Gon.-intett egyet búcsúként,majd felöltözött és távozott.
A harcunk elmaradt,Hisokát pedig többet nem láttam,de a szívemben és emlékeimben megmaradt a nap,mikor teljesen oda adtuk magunkat egymásnak.Hibák előfordulhatnak benne. Így utólag elnézést kérek értük🙂
@SSatannataSS✔️