Park Jimin
Park Jimin egy 16 éves fiú aki anyjával él, mivel apja 10 éves korában meghalt. Visszahúzódott és szégyenlős. Alacsony és nagyon sovány, viszont mindig dagadtnak hívja magát. Kim Taehyung és Jung Hoseok a két legjobb és egyetlen barátai akik egyben az osztálytársai is. Volt hogy bántották iskolában, de mostanában abbahagyták, mert barátai megvédik őt. Nem egy rossz tanuló, általában 5-ösei vannak. Sosem volt szerelmes, mert félt hogy megbántják, de nem a lányokat szereti, mivel meleg.
Kim Taehyung
Kim Taehyung egy kedves személy, nem túl okos, de a barátai így szeretik. 17 éves. Ő Jimin egyik legjobb barátja, aki próbálja mindentől megvédeni az alacsony fiút. Elég népszerű a lányok körében, de mivel meleg nem figyel oda rájuk. Volt már pár barátja de egyik sem tartott 3 hónapnál tovább.
Jung Hoseok
Jung Hoseok, becenevén Hobi vagy Sunshine egy életvidám 16 éves fiú. Sokat szeret hülyéskedni a barátaival. Ő Jimin másik legjobb barátja. Elég okos, de nem tartozik az osztályelsők közé. Voltak barátnői és barátjai is, mivel biszex. Most nincs kapcsolatban de van egy kiszemeletje, egy Min Yoongi nevű 11.-es fiú.
Jeon Jungkook
Jeon Jungkook 17 éves 10.-es kamasz aki nemrég költözött Busan-ból Seoul-ba. A régi iskolájában ő volt a rosszfiú, de nem olyan rossz mint amilyennek mondják. Igazából törődő ember, csak azt az oldalát nem mutatta még meg senkinek. Jó tanuló volt régi iskolájában de néha nála is becsúszott pár rosszabb jegy. A lányok tapadnak rá hiába rázza le őket mindig. Mindkét nemmel volt már kapcsolata, de egy ideje bevallotta magának hogy nem biszex hanem meleg.
Min Yoongi
Min Yoongi egy elég mogorva 17 éves 11.-es fiú. Általában bunkó másokkal, de akit megszeret azzal tud kedves is lenni. Egyáltalán nem jó tanuló de nem foglalkozik vele, szerinte jó ha megvan a 2-es. Sokszor szól be másoknak és megtörténik hogy nem csak osztálytársainak vagy a kisebbeknek hanem ha olyan kedve van a tanároknak is. Már pár éve tudta hogy meleg és ezt csak a legjobb barátjának Kim Namjoon-nak mondta el.
Kim Namjoon
Kim Namjoon egy 17 éves 11.-es nyugodt, vezető szellemű ember. Jó tanuló de nem foglalkozik nagyon a tanulással. A legjobb barátja Min Yoongi akivel mindig keresi a bajt. Nemrég tudta meg magáról hogy biszex. Voltak már barátnői, de most van egy kiszemeltje akiről még Yoongi sem tud.
Kim Seokjin
Kim Seokjin, becenevén Jin vagy Jinnie, egy kissé lányos 17 éves 11.-es fiú. Szereti a rózsaszínt és főzni. Jó tanuló de nem szeret nagyon barátkozni. Az egész iskola tudja róla hogy meleg. Kiszemeltje is van, Kim Namjoon. Eddig egy barátja volt de az ott hagyta őt.
Ez lesz az első könyvem szóval ne számítsatok sokra, de remélem attól még tetszeni fog nektek!
DU LIEST GERADE
Hagyd Hogy Szeresselek [Jikook ff.]
FanfictionJimin egy szégyenlős, visszahúzódó fiú, akinek Taehyung-on és Hoseok-on kívűl nincs egy barátja sem. Nem volt egy kapcsolata sem, nem ismeri a szerelmet. Amíg meg nem ismerte Jungkook-ot... -Boy Love -Jikook -Top Jungkook, Bottom Jimin -Férfi terhes...