Ağacın altında oturup Lucy'le konuşurken burnuma turta kokusu geldi.Annem kapıyı açıp bize seslendi.
-Hadi kızlar turta hazır.
-Önce ben!
-Hayır önce ben gidicem.
-Kızlar bir tabak daha yaptım.
Lucy'le turta için kavga bile ederdik.Biz tam koşmaya başlamışken arkamızdan bir düdük sesi geldi.Bu Tom'du.Bisikletine yeni bir düdük taktırmıştı.Annem
-Tom hadi gel turta yaptım.
-Yaaa anne.Biticek ama çok yiyiyo.
-Siz bir parça mı alıyosunuz sanki.
-Olsun ikisi aynı şey değil.
Daha sonra bisikletini ağaca yaslayıp yanımıza koştu.Ben elimi onun onun omzuna attım ve yürümeye devam ettim.
-Şimdi bize ne kalıcak?
-Ben gidiyim istersen.
-Saçmalama şapşal gel gel.
-Peki.dedi tom.
İçeri girdik ve doğruca mutfağa doğru yöneldik.Mutfağa girdiğimizde içinde turta olan bir tabağın yarısı yoktu.Daha sonra annemi fark ettim,dışarı çıkmış kediye atıyordu turtayı.Yanına gittim.
-Anne napıyosun?
-Sence?
-Niye atıyosun boşuna bitiyo!
-Boşuna değil bi kere hayvanları düşünsen.
-Bu kadar düşkün olmasan özellikle'sokak kedilerine'.
-Hadi sen turtanı yer miisn?
-Yiyecek turta bulursam.
-Abartma.
-Tamam tamam yiyorum.
İçeri girdim çoğunu yemişlerdi.
-Bana bırakmadınız mı ya hiç.
-E gelseydin.
Son kalan turta tabağını da önüme çekip yemeye başladım.Hepsi bana bakıyordu.
-Nee?
-Boşver doyduk zaten.
-Bence de boşver o kadar yemişsiniz hala doymadıysanız yuh yani.
İkisi aynı anda ''Elsa'' diye bağırdılar.
-Tamam tamam.Üzgünüm.
Tabağı yeniden ortaya koyup yemeye başladık.Bitirdikten sonra ellerimizi yıkamaya gittik.Bu lavabo neden üst katta ki!Ben bişeyler düşünürken Lucy beni itti ve önüme geçti,bende o anda onun tişörtünü yakaladım ki Tom da beni tuttu o anda üçümüz birden yuvarlanıverdik.Aşağı vardığımızda kollarımız ve başımız ağrıyordu.Ama yine de kendimizi gülmekten alamıyorduk.Daha sonra annem geldi ve bize bakıp kahkaha attı.
-Ay siz çok komiksiniz.El yıkamak için bile yarışıyosunuz.
Tom'un telefonu çaldı ve gitmesi gerektiğini söyledi.Daha sonra Lucy'de saate baktı eve geç kalmak üzeri olduğunu söyleyip o da gitti.Yalnız kalmıştık.Sonra annem yukarı çıkıp eşyalarımı toplamam gerektiğini söyledi.
-Hadi Elsa eşyalarını topla.
-Odaları değişiyoruz deme biliyodum ya.
-Hayır evi değişiyoruz.
-Ne?
-Taşınıyoruz.
-Ciddisin,sen ciddisin.
-Evet hadi baban geldiğinde çıkıcaz çabuk ol.
Yıkılmıştım...Çocukluğumun geçtiği evden gidiyordum artk.Yukarı çıkıp odama yaşlı gözlerle baktım ve toparlamaya başladım.Yaklaşık 1 saatte bitirmiştim.Ben elimde kolilerle aşağı inerken kapı çaldı.''ben bakarım''diye bağırdım.Gelen tom du.
-Ne oluyo burda?
-Sence.
-Taşınıyo musunuz?
-Napıyo gibi görünüyoruz.
-Hemen ters cevap verme.Niye vedalaşmak için bizi çağırmadın?Demek ki gelmesem gideceğinden haberimiz olmazdı.
-Hemen çıkmamız lazımmış.
-Bi sarılmak yok mu?
-Gel buraya şapşal.
Bizonunla sarılırken o Lucy'e mesaj atıp gidiceğimi söylemiş.5 dk sonra kapıda belirdi lucy.Elsa diyerek ağlamaya başladı ve bana sarıldı.Bende göz yaşlarıma hakim olmaya çalışıp ona sarıldım.Ama olmuyordu,sonunda hüngür hüngür ağlamayı başarabildim.Daha yarım saat önce gülüşüyorduk.Şimdi ise ağlıyoruz.Daha sonra annem geldi Elsa diyerek bana doğru yaklaştı.Bende ona sarıldım.
-Ağlama artık.
-Nasıl ağlama anne?Geçmişimi,anılarımı,arkadaşlarımı,her şeyimi bırakıp hiç bilmediğim biyere gidiyorum nasıl ağlama!
-Haklısın.Ama napabiliriz?Gitmemiz gerek.
-Niye anne niye?Niye gitmemiz gerek!Söylesene!
-Sonra söylerim.
-Niye şimdi söylemiyosun söylesene!
-Yeter artık Elsa.
-Ne yeter ya ne yeter!
Hala ağlıyordum ve lucy nolduğunu bilmediğim bi nedenle koşarak mutfağa gitti.Daha sonra babam korneyi çaldı ve ben son kez tom'a sarılıp evden çıktık.Arabaya bindik ve tom'a el salladım,o da bana.Babam tam arabayı çalıştırıp gitmeye başladık ki arkamızdan koşa koşa elinde bir sürahi su ile lucy geldi ve arkamızdan döktü.Bu hareketiyle beni bir anda olsa güldürmüştü.Artık yola çıkmıştık.Herşeyi geride bırakıp belkide buraya artık hiç gelmiyceğimiz bi yola,yeni bir eve.....
BEĞENDİYSENİZ ARKADAŞLARINIZA VE TANIDIKLARINIZA TAVSİYE EDİN LÜTFEN VOTE VE YORUMLAR
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR VAMPİRİN GÜNLÜĞÜ
VampireElsa adında vampir bir kız.ve yıllarca oturduğu evden taşınmak zorunda kalıyor.yeni bir ev yeni okul yeni arkadaşlar ve yeni bir hayat. hayatındaki yeni şeylere alışmak ve sırrını saklamak onun için çok zor olucak.