Ik heb nog geen titel voor mijn verhaal. Dat komt nog want daar ben ik nu druk mee bezig.
Auteur: Mayo_loves_ketchup
Titel: ...
Personages:
Lynnéa Karden, 15 jaar, bijnaam Lynn.
Matthias Von Chateau Nerkadsteijn, 16 jaar, bijnaam Matt.
Nina Quarts 16 jaar.
Meneer Buunk is de Geschiedenis docent en coördinator van de ‘Ultimultirale leerlingen.
Dr. Nirkurben
Tom Meilander is de ex van Lynnéa en is overleden door een auto ongeluk.
Mentrix: mevrouw Kodhooni.
Mevrouw Woekormben/Broya werkt in de bibliotheek.
Ultimultirale mensen:
zijn speciale mensen die op een andere manier met elkaar kunnen communiceren door middel van hun eigen manier van schrijven, stil spreken en beelden naar elkaar doorsturen. De beelden zijn momentopnames soms moet je er even over nadenken voordat je begrijpt wat er bedoeld wordt.
Als er letters is een ander lettertype staan kunnen alleen Ultimultirale mensen het lezen (een ander lettertype dan de rest)
Een voorbeeld:
Wij leerlingen zijn anders maar zien er normaal uit en als er ergens iets gebeurd en invloed heeft kunnen we veranderen. Maar alleen als we erin getraind zijn en weten wat er met ons gaat gebeuren. Het ligt er ook aan of we de persoon zien die dit ons stuurt.