Part 34

57 2 0
                                    

Twee weken later.

Jeon Jungkook pov.

De korte pauze is voor bij we zijn de laatste week al druk bezig met ons nieuwe concert. We gaan een comeback concert geven en ik kan niet wachten tot ik al onze fans weer kan zien. Larissa doet het erg goed de dokter maken zich geen zorgen om haar of de baby alles is goed. Gelukkig maar. Ik wil zo graag weten wat het s maar ook weer niet. Larissa en ik hebben ervoor gekozen dat we ons willen laten verrassen.

Drie maanden later

Iedereen is al beneden als ik beneden kom. Zelfs Larissa en die slaapt tegenwoordig goed uit omdat ze ander straks met de bevallig en zo heel uitgeput zal zijn. En het is nog niet eens zo laat het negen uur en iedereen zit beneden wat een wonder. "Jo, iedereen klaar om weer onze fans te zien?" Vraag ik blij. "Ja ik ben born ready." Zegt Hoseok iedereen moet lachen.

Ik sta samen met Larissa op het podium kijkend naar alle nu nog lege plekken. "Wow weet je nog toen jullie met de WildCats hier kwamen optreden.. Het zat bom vol, en je hoorde de fans al vanaf de parkeerplaats... en dat is hier drie straten vandaan..." Zeg ik ik kon het me nog zo goed herinneren. Dat was namelijk de eerste keer tijdens de breuk die Larissa en ik toen hadden. Toen stonden ze hier en ik moest mee van Namjoon en de rest... "Ja dat weet ik nog... Dat was zo vet, dat concert heeft heel veel goeds gedaan... En nu koester ik het in mijn mooiste momenten van mijn leven." Zeg Larissa. Wat houd ik toch van haar...

"Jongens het is bijna show time!" roept Sejin. Iedereen komt naar Larissa en mij toe gelopen "Kom we doen hier de oppepper... Larissa doe je mee?" Iedereen legt zijn hand op elkaar. Namjoon zegt zoals gewoonlijk wat en dan hij Bang, Bang-"

Waarop wij antwoorden. "TAN!" "Jullie kunnen het, ik blijf hier kijken ja?" Zegt Larissa. Iedereen knikt ik geef haar nog een kus en geef nog een aai over haar buik en dan loop ik achter de jongens aan om het podium op te gaan.

Na 3 uur lopen we met een big smile het podium af en gaan we snel naar huis. Tussen de solo breaks zat er wel altijd een van de jongens bij Larissa, na mijn solo wat een beetje in het midden van het concert is zij Jin dat Larissa erg misselijk is en hij haar maar heeft laten slapen. Ik heb bij elke solo van een van de jongens heb ik bij haar gezeten en net voor dat de encore werd ze wakker en heeft ze backstage gestaan... Ze is en blijft mijn steun en toeverlaat ook al is ze hoog zwanger.

4 weken later

Larissa Jeon Pov.

Ik lig lekker op bed met Jungkook tv te kijken, ondanks dat het half februari is en het best wel warm is zitten wij gewoon lekker binnen. Yoongi en Hoseok zijn naar Yoongi zijn ouders en die komen morgen terug omdat Hoseok perse zijn verjaardag met ons wilde vieren. Als verassing hebben wij zijn familie uitgenodigd om zijn verjaardag te komen vieren en de rest van de ouders komen natuurlijk ook. Ik heb al de hele dag last van voor weeën en ik heb nog niks gezegd tegen Jungkook. Jin en Namjoon wel en hebben daarom hun plannen af gezegd zodat als de baby komt hun erbij kunnen zijn want Jungkook en ik hebben dat besloten. Hun worden ook de peetvader en peetmoeder. De weeën worden wel erger. "Jungkook?" "Ja?" "De weeën zijn lichtelijk begonnen..." "Ohw oké, zeg je me als ik iets voor ja kan betekenen." Zegt hij lief, ik zie aan hem dat hij gewoon iet weet wat hij moet doen. Best wel cute. Na een tijdje begin ik best wel last te krijgen, en beluit om even te lopen door het huis. Jungkook gaat mee...

Als ik in de woonkamer kom zie ik iedereen zitten zelfs Yoongi en Hoseok. "Huh, jullie zouden toch morgen terug komen?" "Ja maar Jin vertelde ons dat de ween zijn begonnen en toen zijn we zo snel mogelijk naar huis gekomen." Zegt Hoseok die een glimlach van oor tot oor heeft. Hij kan niet wachten tot de baby er is. Soms lijkt het zelfs als of hij de vader is in plaats van Jungkook gelukkig is Jungkook de vader... IK wil op de bank gaan zitten as ik water langs mijn benen voel. "Ummmm..." "Wat is er Liz..." Vraagt Taehyung. "Mijn water is denk ik gebroken..." Zeg ik. Jin staat op en kijkt me aan ineens voel ik een sterke wee opkomen en houd mijn buik vast en probeer iets vast te pakken ik voel hoe Jungkook achter mij komt staan en mij helpt.

Alles gaat vanaf dat punt zo snel dat alles als een waas aan mij voorbij gaat en na een lange dag zitten we nog steeds in het ziekenhuis.


Together Famous Ft. Jeon Jungkook (Dutch Fanfiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu