Taigi Della su Elza labai susidraugavo po jų susipažindinimo. Elza daug ką papasakojo apie save, Dellai ji viską papasakojo: apie savo pirma meilė, kaip sutarė su tėvais, apie mokyklos laikus ir draugus. Dabar ji turi savo verslą, kūria perukus.
Dellai labai patiko Elza, labai charismatiška moterys.
Laikas ėjo nepastebimai greitai. Dellai dėl didelio padidėjusio pilvo buvo sunku judėti. Dažnai buvo nugaros skausmai, kojos tindavo nuo svorio. Kartais tie skausmai budavo tokie, kad iki ašarų.Della laukesi jau 8 mėnesį, po vizito pas ginekologė, ji visa laiką namo praverke, nes sužinojo, kad gimdymas bus rizikingas ir gali gimdyti anksčiau laiko, blogiausia, kad yra galimybė, kad vienas neišgyvens....
Tadui skaudėjo širdį dėl Dellos, kad taip jai nutiko. Jis mintyse prisižadėjo, kad neleis, kad kažkas atsitiktų Dellai. Saugos ją visada. Per tuos mėnesius Tadas dažnai likdavo be miego, nes Della neramiai miegodavo, jis ją stebėdavo, kad nenukristu ant žemės ar kad neužsigautu. Tadas tais mėnesiais Delizai atstodavo tiek mama tiek tėti. Nes Della būdavo suirzus ir pykta.Hiramui buvo skaudu matyti, kaip dukra šitaip kankinasi, dažnai paluždavo vakarais ir Elza jį ramindavo, ir sakydavo, kad viskas bus gerai. Jis tikėjo ją. Hiramas labai mylėjo savo šeima. Tie mėnesiai jiems buvo sunkiausi.
Kol vieną naktį visų neprižadino garsus Dellos ryksmas. Tadas įjungė šviesa ir visi suleke į kambarį. Della atklojo kaldra ir ten buvo didele kraujo ir vandens dėmė.
-kvieskit gydytoją! Aš gimdau!!
Visi perbalo ir Hiramas paskambino Dellis ginekologei, kad kuo skubiau atvažiuotu į namus.
Jai atvažiavus susake ko reikia gimdymui. Ir dėl viso pykto iškvietė visas kitas pagalbininkes. Jos netrukus atvažiavo.Gimdymas prasidėjo, visi laukė už durų, Elza laike Dellos ranką viso gimdymo metu ir drąsino. Tadas ir Hiramas su Deliza nenusedėjo vietoje už durų.
-Tėti, kodėl mama ten už durų rėkia? - paklausė mažoji.
- Mažutė už durų mama tau padovanos broliuką ir sesutę- jai skauda? - paklausė su ašaromis mergyte.
-truputi Meilute,- atsakė Hiramas.
Jie iš kailio neresi kaip pralinksminti Deliza, tam kad ji neverktu. Ji jautė, kad jos mamai kažkas blogai, kad jai skauda, bet to neparodė.
Po valandos viskas buvo baigta. Della vos gyva gulėjo kraujo klane, dvynukai verkė kuo garsiausiai, bet nežinia kaip bus, ar jie sulauks ryto?
ESTÁS LEYENDO
Don't Look At The Past (baigta)
RomanceMergina dar visai jauna tampa mama.....vaiko tėvas dingsta...ką sakyti tėvams? ką galvos aplinkiniai? draugai? giminės? sužinosite šitoje istorijoje. Della-geraširdė mergina. jai vos 15. jos visas gyvenimas pasikeis po vieno vakarėlio. į kurį atsite...